Niste porci ticalosi se joaca cu sufletele amaratilor din Rosia Montana si
cu tot ce inseamna "lupta anticoruptie" in Romania!

Din partea mea, daca isi pierd si ultimul ban si ajung sa doarma in parcul
din fatza Casei Albe sau in gurile metroului din Toronto, eu n-am sa le
plang de mila!

Scandalul asta dureaza de ani si ani - iar cei care au avut macar un dram de
constiinta au avut pana acum posibilitatea de a lua decizia corecta, si de a
NU sustine firma (nici macar cumparand actiuni)!

CINE zicea pana acum ca Rosia Montana nu este "caz politic"? :-pp

Codruta