In memoriam Antonie Iorgovan: PSD, o gasca de homosexuali, masoni si infractori

Written by Administrator
Oct 04, 2007
"Ori eu, ori ei. Am constituit consiliul de onoare care va judeca toate
cazurile. Daca debarcarea lui Nastase nu este urmata si de alte debarcari, nu
am facut nimic. Gasca patatilor, asa cum ii spun eu, ar fi bine sa-si
pregateasca glontul pe teava, ca numai asa ma vor putea opri. Ar trebui sa-si
anunte killerii ca de acum incolo va fi care pe care"
Senatorul PSD Antonie Iorgovan a murit in urma unui “cancer galopant”, care l-a
transformat intr-un an, dintr-un om corpolent intr-o stafie. Decesul
senatorului Antonie Iorgovan s-a produs joi dimineata, in jurul orei 3, la o
clinica din Viena, in urma unui stop cardio-respirator pe fondul unui cancer de
pancreas. Iorgovan a parasit pe 29 septembrie Spitalul Universitar de Urgenta
din Bucuresti pentru a pleca la o clinica din Austria, la cererea sa.
"Eu nu l-am facut homosexual pe Ilie Sarbu. Evident ca nu-l vedeam la
homosexuali, dar categoric mi s-a confirmat ca este mason. Pai, daca este mason
si Frunzaverde este tatal lor si ei merg in genunchi, cum pot ei sa fie
vreodata adversari politici si sa sara la gatul lui Frunzaverde?"

CITITI AICI DOSARUL ELIMINARII LUI IORGOVAN DIN VIATA POLITICA...

Secretele lui Plesu sau Despre ingerii cazuti (II)
Written by Administrator

Cititi aici, pentru inceput, Scrisoarea I si Scrisoarea a II-a, de Andrei
Gabriel Plesu catre tovarasul Secretar General al Partidului Comunist Roman,
Nicolae Ceausescu

CARE ESTE ADEVARUL PRIVIND MOARTEA PATRIARHULUI?

Written by Administrator

PRIMELE ANUNTURI OFICIALE DUPA DOUA LUNI DE LA MOARTEA SUSPECTA A PARINTELUI
PATRIARH TEOCTIST: Medicii care au efectuat operatia de prostata in urma careia
PF Patriarh Teoctist a murit subit au fost cautati de Politie si vor fi audiaþi
la Colegiul Medicilor!
Medicii care l-au operat pe Preafericitul Pãrinte Teoctist vor fi audiaþi, dupã
data de 15 octombrie, la comisia de Disciplinã a Colegiului Medicilor din
România, informeaza Realitatea TV. Chirurgul Ioanel Sinescu, medicul urolog
care l-a operat pe Preafericitul Pãrinte ºi dr Dan Tulbure, medicul care a
efectuat anestezia, vor fi înºtiinþaþi sã se prezinte la comisia de audieri.
Celor doi le vor fi prezentate dosarele întocmite de comisiile de experþi,
formate din medici urologi ºi de terapie intensivã.
In urma sesizarii Asociatiei Civic Media, Parchetul General a incredintat
Politia sa deschida o ancheta, în cadrul careia au fost audiate cadrele
medicale care au participat la intervenþia chirurgicalã si alti martori ai
nefastului eveniment. Realitatea TV sustine, fara sa citeze nici o sursa, ca
politistii "nu vor continua ancheta pânã când comisia de disciplinã a
Colegiului Medicilor nu se va pronunþa în acest caz".
DETALII la
www.civicmedia.ro
Vezi si
Filmul ultimei zile din viata Patriarhului pe minute si ora reala a mortii:
13.30!
http://www.ziua.ro/display.php?data=2007-08-24&id=225707