Pararea mea este ca paguba nu este ca Iorgovan a disparut din viata
politica, ci ca a disparut prea tarziu!

Daca imi aintesc bine a fost "parintele" uneia dintre cele mai proaste
Constitutii si a mai si sustinut niste persoane jalnice!

Oricum, nu cred ca era un personaj de o asemenea "anvergura" incat sa
aiba cineva interes sa-l elimine fizic! Dumnezeu sa-l ierte!

Codruta