In memoriam Antonie Iorgovan: PSD, o gasca de homosexuali, masoni si infractori

Written by Administrator

Ce nu scrie presa despre moartea lui Antonie Iorgovan. Declaratia sa inainte de
moarte: "Am fost iradiat!"

Tumoarea maligna la pancreas a lui Antonie Iorgovan, diagnosticata acum un an,
s-a extins, medicii afirmind ca, in acest moment, cancerul s-a generalizat. Cu
doar citeva luni in urma, Iorgovan se bucura ca a reusit sa invinga intrucatva
boala. Se zvoneste ca senatorul ar fi marturisit, in cadrul unei discutii cu
citeva colege din Parlament, ca a cistigat, macar episodic, o batalie grea. Era
bucuros de victoria sa in fata cancerului, dar, in acelasi timp, era convins ca
nu boala il rapune treptat, ci complotul criminal. "Ma bucur ca inving nu
boala, ci raul pe care mi l-au facut altii" - ar fi marturisit Iorgovan.
Intrebat de colege ce vrea sa spuna, de fapt, prin aceste cuvinte, senatorul a
explicat ca e constient de faptul ca o astfel de boala este fatala. In cele din
urma, senatorul ar fi pus punctul pe "i": "Pai nu vi se pare ciudat ca toti
care am fost la revolutie avem acum pro-bleme? Cu toti se intimpla ceva rau.
M-au iradiat!"
Iorgovan a spus, in cadrul unui talk-show la B1TV, ca medicii care l-au tratat
l-au informat ca boala sa a fost provocata de iradiere. "Boala mea, dupa toate
calculele doctorilor, a plecat de la o iradiere... Deci, candva, mi s-a pus o
bucatica de uraniu, nu mai mult, am intrebat si eu cit trebuie... atat, o
bucata de uraniu, pe care ti-o pot atasa pe un scaun cind te duci la o
conferinta".(Surse: VIP, B1TV) 31/01/2007
CITITI MAI MULT AICI...

Secretele lui Plesu sau Despre ingerii cazuti (III)

Cititi aici, pentru inceput, Scrisoarea I si Scrisoarea a II-a, de Andrei
Gabriel Plesu catre tovarasul Secretar General al Partidului Comunist Roman,
Nicolae Ceausescu, angajamentul tovarasului Andrei Plesu in fata organelor de
Partid si DECLARATIA prin care confirma relatia de subordonare fata de ofiterul
de Securitate din Srviciul "Arta-Cultura-Presa", Vasile Malureanu, pensionat
ulterior cu grad de general din SRI
Andrei Plesu a fost prima propunere a conspiratorului Ion Iliescu pentru
fotoliul de ministru al Culturii in Guvernul FSN condus de Petre Roman dupa
lovitura de stat din decembrie 1989. Iar una dintre primele sale actiuni in
calitate de ministru a fost sa ofere - cu aprobarea lui Ion Iliescu si a lui
Petre Roman - intreaga Editura Politica a Partidului Comunist cu cea mai
performanta tipografie dintre toate editurile romanesti direct tovarasului sau,
Gabriel Liiceanu. Nici astazi nu este clar cum un bun al statului s-a
transformat peste noapte in editura privata Humanitas. Tot Andrei Plesu si
Petre Roman se remarca prin sprijinul pe care l-a adus infiintarii si dotarii
revistei "Romania Mare". Gestul ministrului Plesu l-a determinat pe disidentul
anticomunist Dan Petrescu sa se retraga din ministerul Culturii. Dar pe Andrei
Plesu nici macar sangeroasa mineriada din iunie 1990 nu l-a clintit din loc.
Dupa ce l-a condus la aeroport pe Gabriel Liiceanu, in
 dimineata zilei de 14 iunie, Plesu s-a oprit la redactia fostului ziar al
partidului "Scanteia", "Adevarul" aservit atunci complet FSN, unde a lasat un
indemn la "curatenie", aparut chiar pe prima pagina a ziarului. De atunci,
Plesu a mers tot inainte in structurile tuturor guvernarilor care au trecut
peste Romania. Pe cand era ministru de Externe, nu a ezitat nici sa-si
subventioneze de la stat propria publicatie, "Dilema", nici sa accepte,
1.000.000 de marci din partea unei fundatii germane, livrate prin ONG-ul sau -
Colegiul Noua Europa - desi era se afla in functie oficial, de demnitar al
statului roman. Multi oameni normali s-au intrebat ce il tine "sus" pe Andrei
Plesu, cel care a plagiat pana si titlul cartii sale de "referinta" - Minima
Moralia este titlul original al cartii filosofului Theodor W. Adorno, publicata
in 1951. Un raspuns ar putea fi in aceasta DECLARATIE, pe care o publicam aici,
si din care reiese adevarul despre adevarata natura
 interioara a lui Andrei Gabriel Plesu. "Mentionez ca la cateva saptamani dupa
aceste evenimente - Afacerea Meditatia Transcedentala, nota red - am avut o
lunga conversatie cu tov. Malureanu de la Ministerul de Interne, in cuprinsul
careia l-am informat asupra celor petrecute". Vasile Malureanu era ofiter al
Departamentului Securitatii Statului, Directia I, Serviciul "Arta -Cultura -
Presa". Dupa 1989, Vasile Malureanu a ramas in stransa legatura cu Andrei
Plesu, oficialul tuturor guvernarilor post-decembriste. Vasile Malureanu a
iesit la pensie recent, din SRI, cu gradul de general. Poate asa se explica si
graba cu care un filosof de talia lui Andrei Plesu nu a ezitat sa-si puna
manecute negre si sa se infunde in arhivele mizere ale Securitatii, preluate de
CNSAS...
Citam din Angajamentul solemn, semnat de Andrei Plesu:
"Ma angajez solemn, in fata tovarasilor mei, a partidului si intregului popor
sa servesc cu credinta cauza partidului...
Ma oblig sa indeplinesc fara sovaire insarcinarile date de partid, sa respect
in toate imprejurarile programul si statutul Partidului, linia politica
generala.
Ma angajez sa nu intreprind nimic care sa dauneze Partidului - patriei,
poporului, sa fac totul pentru intarirea unitatii partidului, pentru cresterea
rolului sau conducator."
IN CURAND, VETI GASI AICI DATE DIN DOSARUL DE URMARIRE A GANDITORULUI
CONSTANTIN NOICA
CAND, CUM, DE CE SI PE CINE PLASA SECURITATEA PE LANGA FILOSOFUL LEGIONAR DUPA
ELIBERAREA SA DIN INCHISOARE

CITITI MAI MULT AICI...