Foarte corecta "apararea" dvs.
Si de foarte mult bun simt.

Bun simt care lipseste din pacate din activitatea oricarei institutii de tip CN
(CNCD, CNA, CNSAS).
Toate CN sint orientate spre aceasta "corectitudine" care este de fapt o
discriminare a majoritatii fata de minoritate.
In plus ele sint orientate ideologic functie de interese politice "corecte" la
momentul respectiv.
Adica incorecte!
Iar "politica strutului" este de baza.
Daca nu vorbim despre problema ea nu exista!

Iar CNCD si CNA sint de fapt reincarnari ale Anei Pauker.
Ma intreb cine o fi Dej! Pentru ca stiu cine sint "burgheji"!

dipl. ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"

Posted by: "Bogdan duk" [EMAIL PROTECTED]   alexbogdanduca
Tue Oct 9, 2007 11:30 pm (PST)
Am avut grija sa o citesc integral....La sfarsitul ei erau foarte tacuti :p.

Alexandru Leitner-Moruzzi <[EMAIL PROTECTED]> ha scritto:
Si ... au avut rabdare sa asculte sau sa citeasca apararea?

Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Tocmai m.am intors de la penibila audiere de la CNCD. Acuzat de discriminare si
rasism, am prezentat urmatoarea aparare:

http://romanianneocon.wordpress.com/2007/10/08/apologie-in-fata-consiliului-national-pentru-combaterea-discriminarii/