From: Vlad

Aseara la cina, cu mama, ne-am apucat a vorbi verzi si uscate. Nu's ce m-a
apucat asa, deodata, filozofia vietii. De s-o intimpla, n-o sa ma las nici o
clipa a trai ca o leguma, mai bine mor, ii zic eu. Sa ma tin in viata cu tot
felul de masinarii, tot felul de lichide....nu, ii spun batrinei, daca cumva
se intimpla asta mai bine ma deconectezi, mai bine mort, ok? Se scula mama
de la masa, trase televizorul din priza, urca sus in camera mea si facu la
fel cu computerul, DVD-ul, iPod-ul, iar la urma arunca la canal toata berea
de prin casa. Simt ca mor.