no comment 48 – Despre o Bunica si Blogul ei

  “Buna ziua Dragi Nepoti,

  De azi m-am gandit sa am si eu un BLOG pe Internet ca sa pot comunica cu voi.
Sunteti ocupati, munciti mult si vartejul vietii cotidiene nu va permite sa
‘pierdeti’ timpul vorbind despre ‘viata’. Gandurile sau ‘meditatia’ este
apanajul buniciilor
  However…. (adica va cred si va inteleg!!!)
  O sa incerc prin acest site sa va impartasesc din gandurile mele ….. despre
ce cred eu ca ar trebui sa fie prioritatiile voastre ca sa va bucurati din plin
de ceea ce merita in viata
  La urma urmei de ce sa nu aiba si o bunica un blog al ei.

  O sa incerc sa va fac sa intelegeti ce cred eu ca ar trebui sa fie
prioritatiile voaste.

  Sunt convinsa ca veti citi cu mare interes Blogul meu si ma veti intelege.”

  http://tatianacucoanes.wordpress.com/2007/11/13/hello-world/

  Reviste electronice
  revist@ – grupaj din principalele reviste culturale. “Revista lui Alin este
un soi de memorie condensata a efemerului jurnalistic – paginile aurii ale
gesturilor noastre recente: esti in ea, deci existi!" (Alex. Leo Serban).

  cinem@ – grupaj cu informatii si comentarii despre cele mai bune filme de pe
posturile TV . “In societatea de astazi care cunoaste o expansiune uriasa a
vizualului in cele mai diverse si neasteptate forme, a invata sa privesti
devine o necesitate practica.” (Mircea Vasilescu)

  no comment – un anunt ciudat, o informatie care te buimaceste, o scena care
te lasa gura-casca. “Fiecare manipulat trebuie sa aiba cel putin un minut pe zi
de ‘No comment’, intr-o tara ca a noastra unde in fiecare tramvai de mult scrie
clar: ‘manipulantul nu sta de vorba cu pasagerii’.” (Radu Cosasu)

  Pentru abonament gratuit mentionati optiunile intr-un mesaj la [EMAIL
PROTECTED]
  Pentru renuntare la abonament mentionati “sfirsit” linga optiuni

  Cele trei newslettere saptaminale se afiseaza pe site-ul de puzzle cultural
www.thymos.ro

  “Trei portaluri culturale de frecventat: Thymos: puzzle cultural, Romania
culturala si LiterNet.ro”

  (http://doro.weblog.ro/2006-8-1.html)