Nota moderatorului - NU am de gand sa fac din lista asta o lista de "campanie
electorala"! La drept vorbind, am dat drumul acestui mesaj NUMAI pt. a-l lasa
sa fie criticat de ceilalti :-pp

Codruta

Partidul Social Democrat sustine in campania pentru alegerile
europarlamentare ideea unei Romanii puternice si echitabile in Uniunea
Europeana.
Nu promitem marea cu sarea, dar va garantam ca PSD, prin oamenii
competenti pe care ii are in domeniul european, va aduce mai aproape
de oameni fondurile de care Romania are nevoie pentru o dezvoltare in
beneficiul tuturor cetatenilor.
Pentru mai multe detalii despre oferta PSD va rugam accesati :
www.europsd.ro