--- In protest-ro@yahoogroups.com, "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ludovic Orban vrea reabilitarea drumurilor turistice
>

> http://www.evz.ro/article.php?artid=331159
>

> BISTRITA. Ministrul transporturilor, Ludovic Orban, a afirmat ieri
ca a fost elaborat un program cu ajutorul caruia in urmatorii cinci
ani  toate drumurile care duc spre zonele turistice, fie ca e vorba
de drumuri forestiere, comunale sau judetene, sa fie modernizate si
legate de drumurile nationale.
> Zonele cu potential turistic, nedezvoltate suficient din cauza
lipsei accesului la ele, vor fi inventariate prin acest nou program,
derulat in colaborare cu Autoritatea de Turism.

Nici ca se putea gasi o locatie mai potrivita pentru lansarea ideii.
In judetul Bistrita-Nasaud care e tot numai o zona de interes
turistic, deja toate drumurile forestiere comunale si judetene sunt
modernizate la nivelul drumurilor nationale care traverseaza zona
turistica ca nici nu-ti poti da seama cand treci de pe unul pe altul.
Eu ma intreb care vor fi criteriile pe baza carora Autoritatea de
Turism va identifica "zonele cu potential turistic, nedezvoltate
suficient" caci nu cred ca exista petec de iarba in tara asta la care
sa nu fi ajuns gratarul cu mititei. Si, in fine, observ ca, in
continuare, ministrul transporturilor pastoreste si turismul cu toate
ca Autoritatea s-a mutat la alt minister. Cum e mai nou in bransa
Orban n-o fi observat ca, de fapt canta la alta masa. Ce sa mai
spunem de faltul ca singurul care ar putea sa se mai preocupe de
finalizarea "proiectelor" efemerului ministru, dupa alegeri, va fi
cel mai longeviv predecesor al sau, omnipotentul capitan de cursa
lunga Baselu. Care de abia asteapta sa-i puna gitul pe taietor mult
prea ciripitorului tenor Leonard.