Buna seara tuturor,

In tot acest zgomot din jurul referendumului pt. uninominale (pe langa care
europarlamentarele trec aproape neobservate), usurel-usurel, o initiativa
legislativa intra in Parlament - e vorba despre "acordul prezumat".

Cititi cateva detalii aici:

http://www.cotidianul.ro/index.php?id=15796&art=39275&cHash=70bf0a2fc1

Dezbaterea privind modificarea legii care reglementeaza transplantul de organe,
lansata luni de Cotidianul, a ajuns in faza parlamentara. Partidele par a fi in
favoarea modificarii.

===
Acum: "in principiu" eu nu am nimic impotriva transplantului de organe si
probabil nici macar in ce ma priveste (adica, probabil, as accepta sa devin
donator).

Dar mi se pare ABSOLUT ABUZIV ca altul sa "prezume" ceva in ce te priveste, si
in care este vorba despre hãcuirea corpului tau!

Ca principiu, daca se merge pe ideea ca "se prezuma" acordul tau in privinta
interventiilor asupra propriului TAU corp, dupa o asa-zisa "moarte clinica" (sa
nu uitam ca nu de mult, in Polonia, o persoana si-a revenit dupa 18 -
OPTSPREZECE!!! - ani de "functionare" pe baza de aparate), se poate extinde
ideea ca "se prezuma" absolut orice!!!

Exact ca si in alte cazuri: mi se pare revoltator sa ti se ceara REFUZUL
EXPLICIT de a face / accepta ceva, pt. ca acea "interventie" (oridecare ar fi
ea) sa NU fie facuta !

Normal, trebuie sa ti se ceara ACORDUL asupra "interventiei" - in caz ca acest
"acord" nu exista, logic, sa se "prezume" ca starea ta trebuie sa ramana aceea
cu care te-a daruit Dumnezeu (sau fie! pt ateisti, "natura").

Pentru ca sa fie clar ce am vrut sa spun: nu ma refer neaparat la transplantul
de organe, ci la "prezumarea" unui "acord" in general! Aparitia unei astfel de
legi, mie personal mi se pare un prim pas in aparitia unui luuuung sir de alte
abuzuri, prin "prezumare"!

Voi ce parere aveti?

Puteti contribui cu 2% din impozitul pe venitul Dvs. la combaterea defrisarilor
abuzive.
Detalii cont la:
www.arin.ro