Cand te duci la doctor acesta PREZUMA ca te-ai dus sa te tratezi.
NU iti cere acordul EXPLICIT, adica sub semnatura, ca sa te consulte si sa
iti dea o reteta.
Se PREZUMA ca toti cei accidentati, de la cei care cad in cap de pe un scaun
si pana la cei care au accidente de avion, chiar daca sunt inconstienti,
doresc sa fie salvati si tratati.
Se PREZUMA, daca iti ia foc casa, ca vrei sa fie stinsa chiar daca esti la
serviciu si nu poti semna in fata pompierului.
Se PREZUMA ca doriti asfat, curent electric, apa curenta si canalizare pe
strada pe care locuiti si le capatati fara sa semnati ca sunteti de acord.
Se PREZUMA ca nu doriti sa va curentati cand folositi un aparat electric
motiv pt. care se fac Norme de proiectare, exploatare, etc. FARA sa le
cereti dvs.
Se PREZUMA ca doriti siguranta personala si a bunurilor motiv pt. care a
fost inventata Politia fara sa vi se ceara acordul in scris.
Si putem continua pana maine.

Societatea functioneaza pe prezumtii, stabilite pe baza de ... ce vreti
dvs.: experienta, statistici, etc.

Asa cum in lumea civilizata cetatenul poarta un "tag", cu informatii vitale
referitore la el si sanatatea lui, pt. ca in caz de accident sa nu mai stea
nimeni sa se intrebe "ce grupa de sange are domnule asta ?" , tot asa de
simplu puteti purta un "tag" care sa spuna "Nu donez organe", "Nu doresc sa
fiu salvat, reinviat, etc"
Pana si oile au acuma, LA NOI, "taguri", microcipuri si alte alea prinse de
urechi sau bagate pe sub piele. :)))

Intram in lumea civilizata stimata doamna !
IN UE !
Ce chestie !
Parca pentru ea luptam, de zor, pe liste.
O sa fiti amprentata, fotografiata, inregistrata, catalogata, analizata (si
medical si altfel), radiografiata (si la doctor si pe aeroport), cantarita
(in toate felurile), verificata (de la functinarul de banca, pana la
"organ") , si in final "cipuita", pentru o evidenta perfecta si pentru a fi
urmarita.

Distractie placuta !
Noroc ca nu o sa dureze mult, "EUizarea" asta.. :)))
(istotic vorbind)
Nu de alta dar sper ca v-ati prins ca Putin sta cu mana pe robinetul de
gaze.
Si in special ca ati citit, proaspat aparuta strategie energetica a
Romaniei.