Domnule Sava, "emiteti" un mesaj bazat pe un mic fals: ceea ce treceti Dvs.
pe lista celor "prezumate" NU se bazeaza pe a distruge sau "a lua" - pe cand
in subiectul in discutie, asta este situatia!

Mai explicit: eu ma refeream CLAR la situatia in care "se prezuma" ca eu as
accepta sa mi se IA ceva!

In ideea asta, orice bou ar putea in curand "sa prezume" in numele meu ca,
daca nu scriu explicit ca nu are voie sa-si bage mana in geanta mea sa-mi ia
portofelul, sau ca nu are voie sa-si bage nasul prin casa mea, eventual sa
mi se bage si in pat (si eventual cu picioarele nespalate) inseamna ca are
voie sa o faca - ceea ce e complet FALS!!!

In afara de asta, ca sa raspund "pe puncte":

- cand ma duc la doctor acesta nu "prezuma" ca merg la el sa ma trateze, pt,
ca in general merg la doctor fie ca sa joc sah sau GO, fie ca mai vreau sa
stau de vorba, fie, da, poate chiar sa ma trateze - dar asta abia in ultimul
rand...

- se prezuma fals ca "vreau asfalt pe strada", dimpotriva! asfaltul mi se
pare nesanatos!

- nu trebuie sa port EU un tag cu "nu donez organe" - clar??? Asa cum nu
trebuie sa port o pancarta cu "nu accept sa fiu talharita"! Pot eu sa va
spun SIGUR ca, si fara sa port pancarta, daca incearca cineva sa ma
talhareasca, probabilitatea sa o patzeasca RAU este de peste 99%!!!
Mai exact: daca e vorba de "purtat tag", acela trebuie sa fie cu ACORDUL de
a dona organe! In caz ca tagul ala nu exista, "se prezuma" ca organele mele
raman la locul lor!!!

- NU voi fi amprentata si cipuita - pt. ca mai bine nu ma mai misc prin
Europa decat sa fiu amprentata si cipuita!
De altfel, prostiile cu "amprente" samd... sunt scoase din mintile scalambe
ale americanilor care au fost in satre sa-l voteze pe acel mare bou care, in
opinia mea, este Bush!

Putin poa sa-si bage robinetul de la gaze fix in c*r! Daca europenii ar avea
c**ie, ar strange din dinti cativa ani si ar mai reduce din consum, numa ca
sa arate ca NU se lasa la mana oricarui santajist!!!

Am CITIT "strategia energetica a Romaniei" si mi se pare un mare fâs! Nici
macar atata nu-s in stare: sa argumenteze pe ce isi bazeaza ipotezele (care,
de altfel, sunt in mare masura fanteziste - nici nu-i de mirare cu un
ministru caruia ii sta mintea mai mult la poezii decat la un elementar
SWOT)!

De altfel, ca strategia e fantezista o recunosc pana si persoane din
sectorul energetic! Chiar acum vreo 3 zile am fost la o intalnire pe tema
asta, cu "cei din sector".

Codruta

From: Arhitectura

Cand te duci la doctor acesta PREZUMA ca te-ai dus sa te tratezi.
NU iti cere acordul EXPLICIT, adica sub semnatura, ca sa te consulte si sa
iti dea o reteta.
Se PREZUMA ca toti cei accidentati, de la cei care cad in cap de pe un scaun
si pana la cei care au accidente de avion, chiar daca sunt inconstienti,
doresc sa fie salvati si tratati.
Se PREZUMA, daca iti ia foc casa, ca vrei sa fie stinsa chiar daca esti la
serviciu si nu poti semna in fata pompierului.
Se PREZUMA ca doriti asfat, curent electric, apa curenta si canalizare pe
strada pe care locuiti si le capatati fara sa semnati ca sunteti de acord.
Se PREZUMA ca nu doriti sa va curentati cand folositi un aparat electric
motiv pt. care se fac Norme de proiectare, exploatare, etc. FARA sa le
cereti dvs.
Se PREZUMA ca doriti siguranta personala si a bunurilor motiv pt. care a
fost inventata Politia fara sa vi se ceara acordul in scris.
Si putem continua pana maine.

Societatea functioneaza pe prezumtii, stabilite pe baza de ... ce vreti
dvs.: experienta, statistici, etc.

Asa cum in lumea civilizata cetatenul poarta un "tag", cu informatii vitale
referitore la el si sanatatea lui, pt. ca in caz de accident sa nu mai stea
nimeni sa se intrebe "ce grupa de sange are domnule asta ?" , tot asa de
simplu puteti purta un "tag" care sa spuna "Nu donez organe", "Nu doresc sa
fiu salvat, reinviat, etc"
Pana si oile au acuma, LA NOI, "taguri", microcipuri si alte alea prinse de
urechi sau bagate pe sub piele. :)))

Intram in lumea civilizata stimata doamna !
IN UE !
Ce chestie !
Parca pentru ea luptam, de zor, pe liste.
O sa fiti amprentata, fotografiata, inregistrata, catalogata, analizata (si
medical si altfel), radiografiata (si la doctor si pe aeroport), cantarita
(in toate felurile), verificata (de la functinarul de banca, pana la
"organ") , si in final "cipuita", pentru o evidenta perfecta si pentru a fi
urmarita.

Distractie placuta !
Noroc ca nu o sa dureze mult, "EUizarea" asta.. :)))
(istotic vorbind)
Nu de alta dar sper ca v-ati prins ca Putin sta cu mana pe robinetul de
gaze.
Si in special ca ati citit, proaspat aparuta strategie energetica a
Romaniei.

Puteti contribui cu 2% din impozitul pe venitul Dvs. la combaterea
defrisarilor abuzive.
Detalii cont la:
www.arin.ro