Stimata domna Nedelcu,

----- Original Message -----
From: "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]>

> Domnule Sava, "emiteti" un mesaj bazat pe un mic fals: ceea ce treceti
Dvs.
> pe lista celor "prezumate" NU se bazeaza pe a distruge sau "a lua" - pe
cand
> in subiectul in discutie, asta este situatia!

Distrugere ?
Cu scuzele de rigoare, dupa ce ati murit suingura utilitate sociala pe care
o mai aveti este sa ingrasati ogorul si sa hraniti viermii.
Ce sa se mai distruga sau ce sa vi se mai ia ?
Tot ce a fost sau a existat, s-a luat deja !
Vorba Kingonienilor din celebrul Star Treak :  a ramas numai o carcasa,
tratati-o ca atare !

> Mai explicit: eu ma refeream CLAR la situatia in care "se prezuma" ca eu
as
> accepta sa mi se IA ceva!

Doamna draga, de luat se poate lua uni VIU, mortului ... nu mai ai ce sa ii
IEI, ca nu are vointa. :)

> In afara de asta, ca sa raspund "pe puncte":
>
> - cand ma duc la doctor acesta nu "prezuma" ca merg la el sa ma trateze,
pt,
> ca in general merg la doctor fie ca sa joc sah sau GO, fie ca mai vreau sa
> stau de vorba, fie, da, poate chiar sa ma trateze - dar asta abia in
ultimul
> rand...

Vedeti cum se cheltuiesc pe ce nu trebuie finantele statului ?
Pai daca toti doctorii au avea paciente care joaca sah cu ei in timpul
vizitei .... ne lamurim de ce nu functineaza sistemul sanitar in Romania.
:))))

> - se prezuma fals ca "vreau asfalt pe strada", dimpotriva! asfaltul mi se
> pare nesanatos!

Nu va place asfaltul, mergeti la tara.
Mai sunt destule localitati care o sa ramana neasfaltate pana o sa dati
coltul.

> - nu trebuie sa port EU un tag cu "nu donez organe" - clar??? Asa cum nu
> trebuie sa port o pancarta cu "nu accept sa fiu talharita"! Pot eu sa va
> spun SIGUR ca, si fara sa port pancarta, daca incearca cineva sa ma
> talhareasca, probabilitatea sa o patzeasca RAU este de peste 99%!!!
> Mai exact: daca e vorba de "purtat tag", acela trebuie sa fie cu ACORDUL
de
> a dona organe! In caz ca tagul ala nu exista, "se prezuma" ca organele
mele
> raman la locul lor!!!

Asta este o atitudina ANTISOCIALA !
Avand in vedere exista atatia oameni bolnavi care ar putea fi salvati si
care ar continua sa fie utili societatii, pozitia domniaei voastre este
realmente retrograda.
Indiferent de propunerea de lege despre care discutam, v-ati declarat sau nu
donator de organe ?
Sa vedem si noi ACTU'

> - NU voi fi amprentata si cipuita - pt. ca mai bine nu ma mai misc prin
> Europa decat sa fiu amprentata si cipuita!
> De altfel, prostiile cu "amprente" samd... sunt scoase din mintile
scalambe
> ale americanilor care au fost in satre sa-l voteze pe acel mare bou care,
in
> opinia mea, este Bush!

Cine a spus ca o sa fiti "cipuita" doar daca circulati prin Europa ?
Putintica rabadare. :)
O sa fiti cipuita si doar daca mergeti din dormitor in baie. :)))

> Putin poa sa-si bage robinetul de la gaze fix in c*r! Daca europenii ar
avea
> c**ie, ar strange din dinti cativa ani si ar mai reduce din consum, numa
ca
> sa arate ca NU se lasa la mana oricarui santajist!!!

Oricare santajist ?
Asta daca baga mana in robinetul cu gaze nu mai scrieti pe internet un
CINCINAL !
Si dupa ..... o sa va treziti ca purtati uniforma Armatei Rosii. :)))
Este frumos ca ne manifestam sentimentele dar .... sa revenim la cruda
realitate cotidiana.

> Am CITIT "strategia energetica a Romaniei" si mi se pare un mare fâs! Nici
> macar atata nu-s in stare: sa argumenteze pe ce isi bazeaza ipotezele
(care,
> de altfel, sunt in mare masura fanteziste - nici nu-i de mirare cu un
> ministru caruia ii sta mintea mai mult la poezii decat la un elementar
> SWOT)!

Nici nu ma asteptam la altceva. :)
Cand va spuneam, cu ani in urma, ca Unitatea 2 de la Cernavoda  o sa fie
pusa in functiune, imi replicati ca este un tembelism.
Uite ca in 5-6 ani o sa avem 4 unitati nuclearo-electrice functionale, si
aproape 50-55% din curent furnizat de Crenavoda.
Eu sunt dispus sa astept inca 5 ani ca sa va convingeti ca eu am intodeauna
dreptate. :)
Inplicatiile le intelegeti, nu-i asa ?