http://cuvantul-liber.ro/articol.asp?ID=33700

http://cuvantul-liber.ro/articol.asp?ID=33774

Am reusit pina la urma cu oprirea taierii padurii pentru un drum de centura.
Probabil ca semnalele de la mediu, silvici si de la transport au fost negative.
Este mai avantajos sa te retragi decit sa fi refuzat.

Sigur, proiectul drumului rapid este megalomanic si mai ales de foarte lunga
durata.
Este un proeict similar cu proiectele lui Videanu.

Se poate face, dar solutiile sint multiple.
Si ar trebui gindita o forma de transport in comun (tramvai, metrou, etc) care
sa lege cartierele si sa elimine prea poluantele microbuze.

Si repet ce am tot spus: eliminarea masinilor stationate pe marginea strazilor,
recuperarea sensului giratoriu din piata Victoriei prin darimarea mallului,
construirea de parcari subterane sub principalale strazi ar permite fluidizarea
imediata a circulatiei in oras plus pistele pentru biciclete.

Oricum acest nou proeict este doar heirupism si demagogie.

Bine ca am salvat padurea.
(Sper.)

dipl. ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"