Spune-le-o Codruto, ca bine zici!! Te doare inima cand vezi cladiri istorice in
paragina, dar bani pentru catedrale megalomane _noi_ se gasesc fara problema!
O remarca pe tema Frauenkirche din Dresda, ea a fost recontruita de-abia in
2005, nu din bani ai "aliatilor", ci marea marjoritate din donatii, fonduri si
actiuni _private_ (Dresdner Bank, etc). A mai ajutat biserica protestanta a
statului Saxonia, orasul Dresda, statul Saxonia, dar nicidecum bugetul federal.

-z-

Zoltan Bartalis       z o l t a n [at] b a r t a l i s [dot] c o m
Porzellangasse 43/15  +436509616963
A-1090 Wien, Austria  ICQ: 54969121    Skype: bartalzo