NU, Domnule Gane,

NU romanii, ci doar UNII romani, UNII vanduti trup si suflet, precum Iuda
Iscariotenul pe numai 30 de arginti, intereselor straine de neamul romanesc.

From: "ggane" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Wednesday, December 12, 2007 12:21 AM
Subject: Fw: [protest-ro] Guvernul va contribui la construirea Catedralei
Mantuirii cu 50% din costuri

> Este un gest foarte frumos al guvernului sa contribuie la acest lacas
crestin de rugaciuni, in loc sa construiasca vile pentru corupti. Romanii
sunt 96 % ortodocsi si daca musulmanii vor si ei sa-si construiasca o moshee
n-au decat si chiar cu sprijinul guvernului, asa cum se procedeaza in lumea
civilizata si daca va considerati civilizati nu ati avea nimica de obiectat.
La Dresda s-a reconstruit catedrala distrusa 90 % in timpul razboiului la
care a contribuit jumatate si statul si nimeni nu a protestat, dimpotriva si
rusii si-au reconstruit frumoasa biserica din piata Rosie si nimeni nu a
protestat, numai romanii si-au pierdut simtamantul national.  Ceeace a facut
parlamentul este ceva frumos dand dovada ca multi de acolo sunt oameni cu
cinste.
> ggane
>
>   Sent: Wednesday, December 12, 2007 1:23 AM
>   Subject: Fw: [protest-ro] Guvernul va contribui la construirea