Bine pusa problema, corecta si logica. Este timpul sa actionam chiar la
originea problemelor. Daca ANRM vrea sa concesioneze trebuie sa aiba
pregatita informatia si situatia reala de la suprafata, adica ceea ce ii
priveste direct pe oameni.   Cred ca ar trebui sa cerem direct si fara
menajamente ANRM si superiorilor ei pina la PM sa introduca ai sa
respecte aceasta metodologie viitoare pe care ar fi bine sa o putm si
genera (implementa!).
DCT