Bateti campii cu voiosie ! :))))

1. Doar in ipostaza COMUNISTA, STATUL  face prospectiuni si determina ce fel
de exploatare se poate face intr-o anumita zona.
2. Exact ce ne mai lipseste este alocarsa unor fonduri colosale care sa se
duca pe asa zise "prospectiuni", pe care ANRM nu are cu ce sa le faca si o
sa le liciteze unor firme private. :)))
3. Prospectarea duce si la aflarea bogatiei zacamantului, deci abia atunci
sa vezi spagi, masinatiuni si batalie intre cei cei vor sa concesioneze
perimetrul.
4. Datele privind concentratiile si intinderea unor zacaminte sunt peste tot
in lume secrete. Aflate in posesia unor "sereleuri" de prospectiuni ... nu
va mai explic ce o sa se intample.
5. Inteleg ca doriti mai multa "implicare" in decizie, dar asa ceva nu o sa
vedeti ! :)

Oriunde in lume prospectiunea se face de viitorul exploatator al
zacamantului, pe banii si pe riscul lui.
Paltesti la stat 1000 de hectare, forezi, si daca nu gasesti ce iti trebuie
te muti alaturi dupa ce ai mai platiti inca o data statului taxa de rigoare.
In acest fel statul face bani indiferent daca "exploatatorul" gaseste sau
nu, minereul care il intereseaza.

Intrucat Romnia nu este Alaska sau Canada, oriunde s-ar deschide o mina,
impactul negativ este CERT !
Singura solutie este ca ANRM sau "statul" sa evalueze financiar acest impact
si sa oblige "exploatatorul" sa depuna ... in rate anuale, cu actualizarea
inflatiei, si inclusiv diferenta pana la suma ceruta de o alta firma pentru
asanarea amplasamentului.

Transparenta pe banii investitorilor privati nu o sa vedeti nici in RAI !

From: "arin" <[EMAIL PROTECTED]>

Subject: [protest-ro] puii lu Gabriel (Cadrilaterul Aurifer si altele)