Care "autoritati romane"? Care "lege"? Care "stat"? Codruta, trezeste-te! Aici
suntem in Estul Salbatic, unde cei mai tari sunt aia cu pustile cele mai mari.
Restul intram la categoria "vanat".

ARIN <[EMAIL PROTECTED]> wrote:          NU Tiriac imi "trezeste furia" (pt. ca
mai stiu si altele despre el) - Tiriac imi trezeste SCARBA!

  Mie, furia mi-o trezesc AUTORITATILE ROMANE!!! care, dupa cum se vede si in
subiectul mesajului (si argumentarea mea) NU doar ca il lasa pe acest individ
sa INCALCE LEGEA - dar mai SI aplica "dubla masura" in privinta "implementarii
legislatiei ioropeene" :-pp !!!

  Adica tzaranii sunt amendati - iar pe ãsta il pupa-n fundu paros! Si NU doar
atat! dar Statul Roman face AFACERI cu acest INFRACTOR frustrat!!!

  Cat despre macel - poftiti inca un link!

  http://www.evz.ro/article.php?artid=337086