Si, ma rog, ce masuri ar trebui sa ia guvernul!?
In acest guvern nu sunt vanatori de...Tiriac!?

Sau sa lase totul la indemana ANRM? >:

> Bine, un "muntzoman adevarat" s-ar putea bucura ca, daca muntele
aluneca in Aries (ca la Lacul Rosu) se mai face, acolooo... un lac...
cevaaaa.... :-pp

> Codruta
> ===
>
> Cheia aluneca in Aries
>
> http://www.evz.ro/article.php?artid=337114
>
> Situatia a fost prezentata ieri de primarul comunei Mihai Viteazu
(de care apartine administrativ Cheia), Ioan Zeng, care a solicitat
sprijinul autoritatilor judetene si guvernamentale.
> "Alunecarile de teren au inceput in anii '70, din cauza exploziilor
necontrolate la cariera de piatra din apropiere. Atunci s-a desprins
solul de pe stanca si apoi au inceput si infiltratiile de apa. Dupa
revolutie, cariera a fost cumparata de firma Rigips. In ultimii ani,
alunecarile s-au accentuat, oamenii au tot facut reclamatii si au mai
primit despagubiri", ne-a explicat Zeng.

> Acesta a instiintat, la inceputul toamnei, autoritatile judetene si
centrale, care i-au solicitat sa finanteze o expertiza tehnica si un
studiu geologic. "Noi nu avem bani la primarie pentru asemenea studii,
asa ca am ramas cumva la mana Rigips, pe care il consider raspunzator
indirect pentru aceste alunecari. Adica, alunecarile sunt naturale,
dar amplificate de exploziile din cariera", a precizat primarul.

> Potrivit acestuia, Rigips a comandat un studiu de masuratori
inclinometrice in valoare de 50.000 de euro, care se afla in
desfasurare. Reprezentantii Rigips nu au putut fi contactati pana la
inchiderea editiei.

> La solicitarea primarului, prefectul de Cluj, Calin Platon, a
anuntat ca va solicita guvernului sumele necesare studiilor care sa
determine cauzele exacte ale alunecarilor de teren, precum si
previziunile. In caz extrem, se poate ajunge la stramutarea unor
gospodarii.