Iar va ia valul, profitand de anumite drepturi de moderare.

De ce nu incercati acelasi limbaj si pe liste unde eu nu sunt moderat ? :)))

Pana atunci va dau un obiect de studiu, pe profilul dvs:
De ce in Franta intretinerea unei garsoniere costa 60 de euro  ?

From: "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Saturday, February 02, 2008 11:59 PM
Subject: Re: [protest-ro] GDS - UN PCR IN ILEGALITATE

Daca Dvs. chiar va imaginati ca eu nu am alta treaba decat sa reactionez
prompt la toate prostiile debitate pe Internet - si mai ales la cele
debitate de Dvs. - tre' sa va dezamagesc crunt! am lucrushoare MULT mai bune
de facut >:)

In afara de asta, prefer sa ma ocup mai mult de viata MEA decat sa croncan
bagandu-ma in viata altora - iar acest pdv. mi se pare CAT SE POATE de
"sanatos" ;)

Cat despre Civic Media (si modul in care acesti secu prafuiti isi pierd
timpul pe Internet - si poate si in alte parti) - câhhh...!!! nici macar
"reactie" nu merita >:) :-p

Parerea mea! ;)

Codruta

From: Arhitectura

?????

Chiar nici o reactie stimata doamna ? :)))

Puteti contribui cu 2% din impozitul pe venitul Dvs. la combaterea
defrisarilor abuzive.
Detalii cont la:
www.arin.ro