From: "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Thursday, February 21, 2008 2:15 AM
Subject: Re: [protest-ro] Re: [Cafeneaua Politica] Re: Contestarea deciziei
CNA privind includ

> "Deci" te-as ruga sa nu incerci sa fii manipulator si sa NU dai de inteles
ca e vorba de "opinii", pentru ca am specificat CLAR ca NU despre "de partea
cui e dreptatea" (sau, asa cum zici tu, "adevarul") este vorba - ci STRICT
despre limbaj!

> Eu personal sunt SATULA de limbaj murdar pe lista asta, asa ca, daca te
deranjeaza ca nu il accept, poti sa faci cum crezi!

> "Manipuleaza la greu" nu vad de ce ar fi cenzurat, pt. ca nu are NIMIC in
comun cu epitetul "limbric", ok???

> Cat despre Dl. Cernea - de UNDE stii tu ca "ar muri de foame daca n-ar
exista BOR"??? Esti amabil sa spui ce stii despre sursele D-lui de
existenta? Asta ca sa nu te consider mincinos!