Scuze - am dat din neatentie ok mesajului de mai jos, imi pare rau...

Oricum, cu ocazia asta sper ca s-a lamurit problema "de ce exista cateva
persoane moderate pe acest grup" >:

Daca nu va place grupul, nu va tine NIMENI cu forta aici - iar de plans dupa
Dvs. cred ca nu vor plange mai multi decat altii, de pe alte grupuri, unde ati
reusit sa exasperati lumea, ba cu insulte, ba cu minciuni, ba cu comportament
agresiv.

Iar cu "ma" si cu "ultima baragladina" vorbiti-i mamicii Dvs. - ca MERITA (dupa
cum v-a (ne)educat) mai ales ca, din ce vad ca a nascut, se pare ca si-a pus
poalele-n cap cam gresit ! >:

Daca va convine sa ramaneti in aceste conditii - bine - daca nu - pa! Eu oricum
sunt lamurita (uitandu-ma si la mesaje mai de prin arhiva) din ce gasca faceti
parte!

Bon soir, Monsieur Colonel! :-p

Codruta

From: Arhitectura

Du-te ma si te plimba prin Cismigiu !
Chiar nu ti-e rusine sa reprosezi altuia probleme de linbaj cand tu iti pui
poalele in cap ca ultima baragladina ?

Hai fa pasi ca ai ramas singura care mai postzi pe grupul asta de CACAT !

ACELASI,
Si cu aceiasi stima,