Simplu: daca dl. Cernea si grupusculul lui nu ar parazita cu prioritate
activitatea BOR, nu ar primi finantari si ar muri de foame.

Daca se uita cineva la ultimele 10 proteste ale lui Cernea si
grupusculul, aproape toate sint legate de BOR, si toate sint legate de
dreptul majoritatii de a avea drepturi.

Cernea si ai lui se considera mereu discriminati de orice manifestare a
majoritatii cu prioritate de BOR sau de apartenenta majoritatii la BOR.

Cernea si ai lui discrimieaza la greu orice opinie a majoritatii.

Iar daca majoritatea ii spune "NU ma mai parazita" atunci Cernea iar se
simte discriminat.

Grupusculul considera numai ei au dreptul la libertate de constiinta si
exprimare, dar majoritatea nu are acest drept

Ei vor sa elimine violenta de limbaj (daca este indreptata impotriva
lor) dar in acelasi timp vor si trupe rock care sa se manifeste ca
rockerii, mai violent, mai liber, mai cu viermisori! Cu o conditie: sa
nu se ia de grupuscul!!

Grupusculul nu intelege ca majoritatea le-a dat dreptul sa ceara, dar
asta nu inseamna ca si trebuie sa primeasca.

Aceste drepturi ale minoritatii au fost conferite de decizia majoritatii
care poate acorda si alte drepturi.

Exista un vot, care decide prin majoritate.

Daca vrei sa contesti ceva, contesti votul majoritar. Nu poti sa ceri
simultan democratie contestind votul majoritar.

In mod absolut votul majoritar decide ca daca este alba nu este neagra.

Daca eu ma exprim ca un rocker ce sint, sint violent si trebuie sa fiu
cenzurat/moderat.

Daca as spune despre preoti ca sint niste paraziti ai neamului, niste
tenii sau oxiuri, nu ar fi nici o problema.

Dar daca spun "limbric tip Cernea" asta este grav, am atentat la
"constiinta" neamului.

Pai nu este "constiinta" neamului. Sint vreo 20 de milioane de
alte constiinte care gindesc altfel, dar aia chiar daca sint multi sint
prosti, nu?

Acum ai inteles Codruta de ce ar muri Cernea de foame?

Imaginea pe care vrei sa o creezi pe lista este una de unanimitate.

Daca nimeni nu protesteaza impotriva protestelor mele, sint cel mai
iubit fiu al poporului.

Cenzura ta este perfecta, aparenta de democratie exista, falsa
moralitate se manifesta, si totul se masoara in bani.

Cam asa arata activitatea grupusculului care se considera singur care
are drept la libertate de constiinta si exprimare
(http://www.humanism.ro/ <http://www.humanism.ro/> ):

    1. Anularea recomandãrii de includere a televiziunii Trinitas TV
în pachetul de bazã retransmis de cãtre operatorii
societãþilor de cablu ºi ai platformelor digitale din România
    2. A doua plângere prealabilã demersului în instanþã
privind acordarea de fonduri publice pentru Catedrala Mântuirii
Neamului
    3. Promovarea interesului superior al copilului în educaþia
religioasã. Monitorizarea educaþiei religioase în ºcolile
publice din România
    4. Pichetarea zonei de lângã Palatul Parlamentului unde se va
pune piatra de temelie pentru Catedrala Mânturii Neamului
    5. Pentru a respinge proiectul de lege prin care se alocã fonduri
publice pentru Catedrala Mântuirii Neamului
    6. Cãtre Preºedintele României, Traian Bãsescu,
    7. Acordarea de fonduri publice pentru Catedrala Mântuirii
Neamului este imoralã ºi ilegalã
    8. A doua plângere prealabilã privind difuzarea ilegalã a
rugãciunii
    9. Apel cãtre cadrele didactice ºi conducerile inspectoratelor
ºcolare judeþene ºi ale unitãþilor publice de
învãþãmânt
   10. Clarificarea relaþiei dintre liderii bisericilor recunoscute
în România ºi securitatea comunistã
   11. Autoritãþile din România încalcã grav dreptul la
libertatea de conºtiinþã, gândire ºi religie
   12. Cu privire la proiectul de lege privind învãþãmântul
preuniversitar
   13. Fãrã slujbe religioase în unitãþile publice de
învãþãmânt
   14. Difuzarea ilegalã a rugãciunilor religioase la începutul
ºi sfârºitul programelor posturilor publice de radio
   15. Alocarea a 1.000.000 RON bani publici pentru alegerea ºi
înscãunarea noului Patriarh al B.O.R.
   16. Declararea zilei de 3 august drept zi de doliu naþional
   17. Cercetare asupra educaþiei religioase în unitãþile
ºcolare din România
   18. Discriminare religioasã la referendum
   19. PENTRU A RETRANSMITE PARLAMENTULUI SPRE DEZBATERE LEGEA PRIVIND
REGIMUL CULTELOR ªI LIBERTATEA RELIGIOASÃ
   20. Retragerea simbolurilor religioase din ºcolile publice
   21. Privind retragerea simbolurilor religioase din unitãþile
publice de învãþãmânt

Mostra de contradictie logica, in realitate oportunism grosier:

    1. Protest civic împotriva manifestãrilor violente, a
limbajului vulgar ºi a atitudinilor cu caracter sexist, rasist ºi
discriminatoriu
    2. Scrisoare deschisã cãtre Preºedintele Traian Bãsescu,
care rãpeºte cetãþenilor români dreptul de a se exprima
critic sau ironic faþã de religie, ºi dreptul de a se bucura de
concerte rock cu trupe mai puþin reverenþioase faþã de anumite
practici, doctrine sau simboluri religioase

Sper ca esti multumita de raspuns, si iti ceri scuze pentru utilizarea
epitetului de mincinos, folosit fara probe.

Tu ai "dreptul" sa folosesti un limbaj agresiv ("mincinos"), eu trebuie
sa fiu moderat ("limbric").

Este procedura democratica a dublului standard.

  1=DCT=1

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!    Cînd se suie scroafa în
pom
Cine tace nu e om

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> "Deci" te-as ruga sa nu incerci sa fii manipulator si sa NU dai de
inteles ca e vorba de "opinii", pentru ca am specificat CLAR ca NU
despre "de partea cui e dreptatea" (sau, asa cum zici tu, "adevarul")
este vorba - ci STRICT despre limbaj!

> Eu personal sunt SATULA de limbaj murdar pe lista asta, asa ca, daca
te deranjeaza ca nu il accept, poti sa faci cum crezi!

> "Manipuleaza la greu" nu vad de ce ar fi cenzurat, pt. ca nu are NIMIC
in comun cu epitetul "limbric", ok???

> Cat despre Dl. Cernea - de UNDE stii tu ca "ar muri de foame daca n-ar
exista BOR"??? Esti amabil sa spui ce stii despre sursele D-lui de
existenta? Asta ca sa nu te consider mincinos!