Partidul Liberal

mun. Chiºinãu, str. Bucureºti 87A
tel. 22 83 26, 22 80 97; fax 23 26 89
web: www.pl.md,  e-mail: [EMAIL PROTECTED]

DECLARAÞIE

Bunã ziua stimaþi colegi, stimaþi cetãþeni!

Vreau sã-mi exprim regretul asupra faptului cã la ora actualã în Republica
Moldova mai este posibil sã ocupi posturi în administraþie prin fraudã ºi
încãlcare flagrantã a Legii. Lucru posibil doar într-un stat de sorginte
totalitarã, cu sprijnul  total din partea Puterii Centrale.

Paradoxal este ºi fapt cã tocmai persoana care garanteazã legalitatea
deciziilor CMC, secretarul CMC Valeriu Didencu, a contrasemnat decizia de
demitere a subsemnatului ºi decizia de alegere a lui Eduard Muºuc la postul de
preºedinte al CMC. Astfel Didencu a legiferat multiplele ilegalitãþi comise de
gruparea PCRM, PPCD, PSD ºi PUM la ºedinþa din 6 iunie 2008. Aceste
circumstanþe mã fac sã nu-l recunosc pe Eduard Muºuc in calitate de preºedinte
CMC. Verdictul, însã, rãmâne sã-l  spunã instanþa de judecatã, pentru cã voi
ataca ambele decizii.

Mã întreb cu ce drept a contrarsemnat Didenco decizia de demitere a
subsemnatului, sub semnatura consilierului Alexandru Roman, care în nici un caz
nu poate fi recunoscut drept preºedinte al ºedinþei  din 6 iunie, pe care am
deschis-o si am condus-o eu, Mihai Ghimpu.  Conform art. 20, alineat 1, din
legea APL deciziile sunt semnate de cãtre preºedintele ºedinþei ºi
contrasemnate de secretar.
Sunt de pãrere cã Valeriu Didencu s-a discreditat in calitate de garant al
Legii ºi am tot dreptul sã-i declar vot de neîncredere.

Conform art. 20, alineat 5, Legea APL deciziile CMC intrã în vigoare la data
aducerii la cunoºtinþã publicã prin publicare sau prin afiºare în locuri
publice.
Deci consider ºedinþa de astãzi, convocatã de Eduard Muºuc, ca fiind una
ilegalã.

Declar cã nu voi face niciodatã pe placul comuniºtilor pentru a  compromite
Consiliul Municipal ca instituþie.
Consiliul Municipal trebuie sã activeze fiindcã mii de cetãþeni aºteaptã de ani
de zile soluþionarea problemelor atât personale cât ºi cele ale  municipiului
în general.
Vreau sã vã asigur cã fracþiunea Partidului Liberal va acþiona în logica
corectitudinii ºi stimei faþã de cetãþeni ºi nu vom organiza spectacole de
prost gust cum o fãceau Klimenco, Oniºcenco, fracþiunea comuniºtilor ºi
compania PSD.

Stimaþi consilieri, stimaþi cetãþeni, Timpul trece repede ºi peste ani nu ai
nevoie nici de funcþii ºi nici de bani. Important este sã te poþi uita în ochii
oamenilor, sã le dai „bunã ziua” ºi sã þi se rãspundã.

Acesta este sensul vieþii.

Mihai Ghimpu, preºedinte PL,
26 iunie 2008, Chiºinãu

http://tudorcojocari.wordpress.com/2008/06/26/declaratia-presedintelui-partidului-liberal-mihai-ghimpu26o608/