----- Original Message -----
From: "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>; <protest-ro@yahoogroups.com>; <[EMAIL PROTECTED]>;
<[EMAIL PROTECTED]>; <[EMAIL PROTECTED]>;
<[EMAIL PROTECTED]>; <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Saturday, June 28, 2008 12:30 PM
Subject: [protest-ro] masini verzi >:)

> Unii, care nu isi lipesc "eticheta"de "ecologisti", privesc problemele cu
oarece detasare - uitati niste pct. de vedere "din public" (sau, ca s-o iau
pre limbajul "oiengistic", din "grupul-tinta" al nostru, al proiectelor
noastre de "educatie", "sensibilizare" samd. ;)))

defrisarilor - detalii cont la www.arin.ro

> Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo!
Groups Links

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: