Asa este ca, aia care stati in sectorul 1, simtiti deja ca nu mai e aerul asa
sufocant ca in alte sectoare? >:

Daca nu stiati de ce respirati asa usor pe caldura asta, aflati de aici:

http://www.romanialibera.ro/a130899/zona-verde-extinsa-cu-10-in-sectorul-1.html

(Zona verde, extinsa cu 10% in sectorul 1)

Intre noi fie vorba, eu trec FOARTE des prin zona Casei Presei - dar in afara
de niste tablite pe care scrie ce copaci multi sunt pe-acolo, eu n-am vazut
NIMIC nou! >:

Codruta
---

Cu aproape 10% a crescut suprafata de spatiu verde la nivelul sectorului 1,
prin amenajarea mai multor terenuri virane situate in cartierele Aviatiei,
Pajura si Baneasa.

Din cele 17 parcuri aflate in administrarea consiliului local, 15 au fost deja
modernizate, ultimele doua, respectiv Venus si Piata Presei, urmand sa fie gata
pana  la sfarsitul anului. "In aceasta vara ne-am axat pe finalizarea Parcului
Kiseleff, valoarea totala a investitiei fiind de peste un milion de lei. De
asemenea, lucratorii Administratiei Domeniului Public s-au ocupat de amenajarea
unor noi spatii verzi in cartierele Aviatiei, Pajura si Baneasa, pentru care
s-au cheltuit 478.000 lei. S-au achizitionat materiale vegetale - gard viu,
trandafiri si gazon -, spatiile verzi fiind dotate cu banci, cosuri de gunoi si
jardiniere", a declarat primarul Andrei Chiliman. In toamna anului trecut a
debutat Campania "Adopta un spatiu verde", prin care zonele cu iarba si copaci
au fost curatate de mizerie si amenajate dupa rigorile peisagistice  de catre
lucratorii ADP.

 Ulterior, spatiile verzi au fost incredintate spre ingrijire si supraveghere
asociatiilor de proprietari din cartierele Aviatiei, Pajura si Baneasa.
"Zonele verzi reprezinta o prioritate pentru administratia locala. Daca, la
nivelul Capitalei, fiecarui bucurestean ii revin circa 11 metri patrati de
spatiu verde, in sectorul 1 acesta creste la 13 metri patrati", a mai spus
Chiliman, care a amintit ca norma europeana prevede o suprafata de 26 de mp
pentu fiecare persoana.

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro