Din cate am inteles, D-l Dicu-Sava a parasit lista aia facuta de niste
nesimtiti care, cica, ar fi oamenii lui "draga Stolo", si care se
numeste "cafeneaua politica" - lista pe care m-am trezit brusc
inscrisa FORTAT, dupa o absenta pe Internet de cateva zile!!!

Nesimtitii TOT nesimtiti! - la ce dracu' sa ma astept de la o gasca de
oportunisti precum a lui "draga Stolo", decat sa iti bage pe gat,
FORTAT, filosofia lor de 2 lei (ma rog! poate e mult spus, probabil ca
"filozofia" lor e inexistanta...!)???

Faptul ca Dl. Sava a parasit lista aia de nesimtiti mi l-a facut BRUSC
simpatic! ;)