ALIANTA ANTIDISCRIMINARE A TUTUROR TATICILOR
T.A.T.A.

INVITATIE

        Alianta Antidiscriminare a Tuturor Taticilor – T.A.T.A.
organizeaza luni, 15 septembrie 2008, orele 12.30, la sediul Asoc.
21 Decembrie 1989, din str. Batistei nr. 24 A (vizavi de Inalta
Curte de Casatie si Justitie), parter, sector 2, conferinta de presa
cu tema:

DISCRIMINAREA TATILOR IN ROMANIA

        In cadrul conferintei de presa se vor aborda urmatoarele
subiecte:
•       Justitia romana saboteaza relatia tata-copil.
•       T.A.T.A. a solutionat un caz dramatic – Dosarul MOGA.
•       Tatal Marcel Puscas adera la T.A.T.A. si face noi demersuri
pentru a se implica in cresterea si educarea baiatului provenit din
mariajul cu fosta sa sotie Luminita Anghel.
•       Propunerile T.A.T.A de modificare a legislatiei in vigoare
privind custodia, divortul, violenta in familie, protectia copilului
si combaterea discriminarii tatilor
•       Campania de promovare a relatiei tata-copil ajunge la Curtea
Europeana a Drepturilor Omului.

Alaturi de presedintele T.A.T.A., la conferinta vor participa domnii
Marcel Puscas si Felix Moga, doi tatici consiliati de asociatie.
Informatii suplimentare se pot obtine  la tel. 0723.568.280,
0744.148.965, tel./fax 021.345.0123, [EMAIL PROTECTED],
http://www.tata.org.ro/ .
PRESEDINTE,
Bogdan Draghici

T.A.T.A. mi-a ajutat fiul sa simta din nou dragostea paterna

Totul este bine atunci când se terminã cu bine. Aºa spune Marele
Will. Acum mulþi ani în urm㠖 era prin 2002 – s-a produs ruptura
dintre mine ºi soþia mea. Într-o searã m-am întors de la serviciu ºi
nu am mai gãsit-o nici pe ea ºi nici pe Andrei, fiul nostru, acasã.
Mã pãrãsise. Perioada care a urmat nu a fost una uºoarã. O iubeam ca
un nebun, fãrã sã am nici cea mai micã idee cã de fapt se terminase
totul. Îmi rãmânea copilul. Dar nici pe el nu-l puteam vedea. Vreau
sã trec peste toate cele rele care s-au întâmplat, pentru cã am
reuºit sã le îngrop ºi sã iert oamenii care au produs distanþa
imensã dintre mine ºi feciorul meu. Am trecut prin judecãtorii ºi
tribunale ºi m-am ales cu o searbãdã vizitã la domiciliu, bilunara,
în care, preþ de câteva ceasuri aveam posibilitatea sã îmi þin
copilul în braþe, sã mã joc împreunã cu el, sã aflu despre el, ce-i
place, dacã a fost bolnav, ce a avut, dacã merge la o grãdiniþã… Dar
era practic imposibil sã stau cu el pentru ca existau elemente
exterioare nouã care aveau grijã ca Andrei sã audã ce vor ei.
Instanþele de judecatã nu puteau face nimic.
Ei bine, într-o zi, colindând pe internet dupã vreo lege noua care
sã mã ajute, am descoperit un site: www.tata.org.ro/ . Am accesat
aceasta pagina, am aflat cum sã dau de persoana de contact,
respectiv domnul Bogdan Drãghici, ºi am intrat în legãturã cu domnia
sa. Dragã cititorule, sã ºtii cã dupã acest moment cãile mele cãtre
propriul fiu mi s-au netezit într-un mod la care nu mã aºteptam. Am
primit sfaturi, toate demne de atentia mea. Le-am urmat. Mai mult
decât atat, domnul Drãghici a dat dovada de disponibilitate,
dumnealui însuºi fiind de asemenea într-o situaþie mai complicatã
decât a mea. T.A.T.A. a facut demersuri pe langa toate autoritatile
competente, ajungand pana si la fosta educatoare de la gradinita a
baiatului meu. Am ajuns din nou la judecãtorie. De data aceasta la
cea din Cornetu, jud. Ilfov. Acum mã pregãtisem. Mã pregãtisem bine,
cu probe, cu înscrisuri, cu mãrturii... ºi, de data aceasta aveam
avocat. Pe doamna Claudia Petcu, specializata deja in litigii de
acest gen. Anterior îl vizitasem pe Andrei, la domiciliul mamei,
unde mã înþelesesem cu aceasta cã ambii dorim sã se termine repede
cu procesul. Domnul Bogdan Drãghici, liderul T.A.T.A., a reuºit în
acea zi ceea ce eu nu reuºisem niciodatã dupã despãrþire: sã intre
în casã la bunicii materni ai fiului meu ºi sã evalueze mediul in
care trãia acesta si sa-i faca sa tina cont de binele si de
interesul copilului. Astfel încât la Cornetu, pe holul judecãtoriei,
mama lui, care pânã atunci fusese refractarã la relaþia pe care
doream sã o am cu fiul nostru, a dat dovadã de cooperare ºi
înþelegere. În faþa instanþei, în acea zi, nu s-a mai instrumentat
nici un dosar ºi toatã disputa s-a stins.
Astãzi pot sã-mi vãd copilul fãrã impedimente, evident respectând
regulile pe care le-am stabilit împreunã cu mama lui. Am fost
împreunã cu el la mare de câteva ori, petrecand saptamani intregi
impreuna, am vizitat muzee, am fost la Luna Park, ne-am jucat, am
vorbit despre dinozauri ºi despre Scooby Doo, ne-am uitat la filme
ºi ne-am jucat cu plastilinã. Am cumpãrat împreunã rechizitele
pentru clasa a II-a si luni, 15 septembrie, o sa fiu langa el la
deschiderea noului an scolar... Nu vã imaginaþi cât de bine poate sã
fie! Imi iubesc enorm copilul!
Felix Moga, un tatic fericit
0729.497.537