Unde a aparut? Pai, unde? in Ziua! ;)

http://www.ziua.ro/display.php?data=2008-09-19&id=242918

---
O lege prin care sa se introduca o taxa OBLIGATORIE de recuperare a PET-urilor
este absolut necesara (imi este neclar si acum, de ce s-a introdus de curand
numai una referitoare la pungi). Mai mult decat atat: legea se dorea introdusa
de peste 10 ani - dar s-au opus niste firme, Marete Producatoare de Bauturi la
PET (si care, acum, fac pe "generoasele" aruncand niste maruntis unor ONG
pentru ca sa-si convinga voluntarii sa faca pe gunoierii)!

In caz ca unele detalii nu sunt ok, nu este obligatoriu ca acea lege sa fie
adoptata intr-o forma care sa aduca avantaje speciale numai unora - dar asta nu
e un motiv ca legea sa nu apara.

De cel putin 2 ani, am vazut, de fiecare data cand am mers prin Occident, ca se
aplica astfel de taxe - in Danemarca se aplica pana si pentru cutiile metalice
de bere. Foarte bine!

Si nu am vazut, d.ex., in Germania (unde de asemenea se aplica taxa de
recuperare, acum un an era 0,20 eur) acel dispozitiv de recuperat ambalaje -
presupun ca oricand se poate gasi un sistem mai bun.

Taxa de recuperare a PET este ABSOLUT necesara!

De ce? IA poftiti aici:  http://www.youtube.com/watch?v=rMsgJnTw16s

Codruta
---