Pe o lista de discutii, cineva a postat un mesaj pe o tema care imi statea SI
mie, in gât, de ceva timp - este vorba despre spotul ala publicitar al
Bergenbier, unde se promit premii constand in ATV.

Pana acum Bergenbier imi fusesera "simpatici" pentru ca bagasera un mesaj ref.
la "reciclare" intr-una din reclamele lor (desi, ma rog! mie berea si vinul la
PET mi se par adevarate erezii).

Dar stie toata lumea CAT de distructive pentru poteci pot fi ATV-urile, si ce
disconfort si poluare produc!

In plus - ABSOLUT REVOLTATOR!!! - reclama este facuta chiar in Parcul Natural
Bucegi!!! - asa ca ma bate gandul sa ii trag de maneca pe cei de la AFM (care
au dat o gramada de bani Administratiei parcului, pt. un proiect) - sa vada
daca banii aceia au fost cheltuiti bine si daca au existat cu ADEVARAT
"efecte"!!!

Pana una-alta, poftiti mesajul - si poate imi da si mie cineva o adresa de
e-mail "buna" a celor de la Bergenbier, ca sa ii anunt ca eu personal (si nu
numai eu) am sa INCETEZ de a mai bea vreo bere Bergenbier (si am sa le recomand
asta tuturor prietenilor) in caz ca nu renunta IMEDIAT la reclama!!!

ONG-urile "de mediu" : facem ceva pe tema asta? Mergem pe ideea de a NU MAI BEA
bere Bergenbier? sau facem si mai mult? ;)

Vorba lui Iulian: "prietenii stiu de ce"! >:

Codruta
---

Buna,

Daca unii destinatari considera acest mail ca unul 'off-topic' , va cer scuze,
dar am vazut la tv un spot care m-a scos din minti. La o bere cu un nume parca
'destinat' unui asemena spot: Bergenbier. Pt cei care nu l-au vazut e cam asa:
cineva merge in tromba cu ATV-ul distrugand iarba si alungand pasarile din
zona, sare intr-un parau de munte din care ia berea pusa la rece. Renumita
marca de bere recompenseaza bautorii fideli cu... ATV-uri, ati ghicit.

Oare organizatiile de mediu nu pot sa depuna o plangere impotriva acelui spot
publicitar, care promoveaza intr-un fel distrugerea florei, a faunei? De ce
oare nu ezista premii care sa indemne oamenii spre un turism civilizat,
ecologic?

Din pacate realizez ca tocmai astfel de spoturi au o mare priza la public. Asta
e lumea in care traim. Eu unul m-am decis. In viata asta nu mai beau bere
Bergenbier. Vorba lor: "Prietenii stiu de ce!"

Iulian

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro