Ce ma enerveaza pe mine la popalaii astia execrabili ca dupa ce primesc caruta
de bani de la unii si de la altii, plus ce le mai iese din varii afaceri, cand
iti moare careva sau ai un eveniment gen casatorie botez tot mai intind mana
nesatuii astia puhavi. Oare tu ca cetaetan nu poti sa te duci sa te cununi sa
zic fara sa i dai bani ? Nu ai vreo metoda sa il obligi sa te cunune ? Adica
sunt ortodox ? sunt se pare. Platesc mpozite? platesc file-ar neamu, ca ce bine
mi-ar prinde mie banii aia. Statul da bani labiserica ? da din gros. Pai si in
aceste conditi eu nu am nimica de spus in tot scenariu asta ?

O data a intrat un popa peste mine in casa (intre ghilimele - adica a deschis
fratemeo usa fara sa se uite, astetam pe cineva). A inceput sa dea cu matauzu
cu apapeste tot, televizor, calculator etc. Am zis ca il traznesc pe idiot.
Apoi astepta ceva. Si am stat sa vad cat e in stare sa se umileasca. Si a
inceput sa imi zica daca am probleme sa il sun si imi lasa o carte de vizita si
iar sta si asteapta. Pana laurma i-am zis mersi frumos si l-am poftit afara. Am
aruncat la cos cartea de vizita si i-am dat una peste ceafa lu fratemeo. Dar de
atunci nici n ua mai indraznit sa reaca pe la mine nea popa !

Deci chiar sunt curios .. popii astia chiar nu pot fi nicicum obligati cumva sa
fie morali ? Adica nu au un regulament scris dupa care "lucra", eu sa am acces
la el, si apoi sa fac plangeri sau asa ceva cand calca stramb ?

Gabi