From: "Gabriel Petrica" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Monday, September 22, 2008 6:47 PM
Subject: Re: [protest-ro] Ia te uita!!! Fw: efecte ("culturale") ale Noului
Cod Silvic - Spiritualitatespulberata fara mila

> Ce ma enerveaza pe mine la popalaii astia execrabili ca dupa ce primesc
caruta de bani de la unii si de la altii, plus ce le mai iese din varii
afaceri, cand iti moare careva sau ai un eveniment gen casatorie botez tot
mai intind mana nesatuii astia puhavi. Oare tu ca cetaetan nu poti sa te
duci sa te cununi sa zic fara sa i dai bani ? Nu ai vreo metoda sa il obligi
sa te cunune ? Adica sunt ortodox ? sunt se pare. Platesc mpozite? platesc
file-ar neamu, ca ce bine mi-ar prinde mie banii aia. Statul da bani
labiserica ? da din gros. Pai si in aceste conditi eu nu am nimica de spus
in tot scenariu asta ?

> O data a intrat un popa peste mine in casa (intre ghilimele - adica a
deschis fratemeo usa fara sa se uite, astetam pe cineva). A inceput sa dea
cu matauzu cu apapeste tot, televizor, calculator etc. Am zis ca il traznesc
pe idiot. Apoi astepta ceva. Si am stat sa vad cat e in stare sa se
umileasca. Si a inceput sa imi zica daca am probleme sa il sun si imi lasa o
carte de vizita si iar sta si asteapta. Pana laurma i-am zis mersi frumos si
l-am poftit afara. Am aruncat la cos cartea de vizita si i-am dat una peste
ceafa lu fratemeo. Dar de atunci nici n ua mai indraznit sa reaca pe la mine
nea popa !

> Deci chiar sunt curios .. popii astia chiar nu pot fi nicicum obligati
cumva sa fie morali ? Adica nu au un regulament scris dupa care "lucra", eu
sa am acces la el, si apoi sa fac plangeri sau asa ceva cand calca stramb ?

> Gabi

[EMAIL PROTECTED] ; [EMAIL PROTECTED] ;
[EMAIL PROTECTED]

fie facuta publica lista turnatorilor din randul preotimii...! >:

>   Si Ministerul Culturii da BOR bani, ca sa le plateasca la astia
salarii??? Si dupa aia, mai au tupeu "dragii nostri conducatori" sa ne
vorbeasca de relele comunismului? si despre "deconspirarea crimelor" - si
despre alte chestii in aceeasi idee???

>   Codruta
>   ---
>
>   From: Cornel ....
>
>   Pai la Dragomirna e duhovnic parintele Cleopa aka Gheorghe Cocan, fost
sef de serviciu pasapoarte si colonel in MAI pe vremea impuscatului. A fost
anchetat, retinut prin anii 90 dar deh... s-a pocait si acum e fara pata...

defrisarilor - detalii cont la www.arin.ro

>   [Non-text portions of this message have been removed]

> Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo!
Groups Links