Codruta

From: Arhitectura

:))))))

Pacatosul pocait o sa stea in dreapta Domnului.
Dreptul care greseste o singura data, o sa ajunga in Iad !

La varsta dvs. era cazul sa stiti deja ca lumea este condusa de "servicii" si
nu de "Marea Adunare Nationala".
Iar daca "serviciile" controleaza si Biserica .... ocupati-va de cele lumesti,
si lasati pe Domnul in ale "Lui". :)

From: "ARIN" [EMAIL PROTECTED]

fie facuta publica lista turnatorilor din randul preotimii...! >:

> Si Ministerul Culturii da BOR bani, ca sa le plateasca la astia salarii???
Si dupa aia, mai au tupeu "dragii nostri conducatori" sa ne vorbeasca de
relele comunismului? si despre "deconspirarea crimelor" - si despre alte
chestii in aceeasi idee???

> Codruta
> ---
>
> From: Cornel ....
>
> Pai la Dragomirna e duhovnic parintele Cleopa aka Gheorghe Cocan, fost sef
de serviciu pasapoarte si colonel in MAI pe vremea impuscatului. A fost
anchetat, retinut prin anii 90 dar deh... s-a pocait si acum e fara pata...
> Bleah!
>
> Cornel.
>

> From: "Alfasoft" <

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro