Se pare ca senatorii (nu cred ca din buna intentie - dar nu conteaza) ne-au
facut un serviciu ;)

Eu am sa le cer celor de la CNSAS, in numele ARIN, verdictul pentru mine - fie
si numai ca sa le dovedesc ca EXISTA dosarul meu (pe care mi-au comunicat, deja
cred ca-s vreo 4 ani de atunci, ca nu pot sa-l gaseasca >:)

Dar eu vreau sa-i verifice si pe popi - de CE pe ONGisti da - iar pe popi ba?
Ce, ONG-istii sunt aceia care primesc bani de la buget??? EI au cladiri
intretinute de Stat? EI cer miliarde de euro ca sa indoctrineze lumea??? >:(

Sa-i verifice, nene, pe toti! Pe TOTI cei care se dau drept "formatori de
opinie"! >:

Codruta
---
Conducerea ONG-urilor poate fi verficata de CNSAS

Senatorii juristi au hotarat, marti, ca si persoanele din conducerea ONG-urilor
sa fie verificate de catre CNSAS, la solicitarea organizatiilor din care fac
parte.Totodata, Comisia juridica a introdus un amendament prin care interzice
membrilor CNSAS sa faca publice informatii sau date din dosare, in caz contrar,
demersul constituie infractiune si se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la
6 ani.

http://www.hotnews.ro/stiri-politic-4485793-conducerea-ong-urilor-poate-verficata-cnsas.htm

Comisia juridica a acceptat solicitarea reprezentantilor societatii civile prin
care si conducerile ONG-urilor sa poata fi verficate de catre CNSAS

"Va rugam sa introduceti ONG-urile pentru verificari. Nu ne lasati asa
suspecti. Este dorinta noastra ca si conducerile ONG-urile sa poata fi
verificate", a solicitat presedintele Agentiei de Monitorizare a Presei, Mircea
Toma.

O alta modificare operata de senatori la legea privind accesul la propriul
dosar este eliminarea sintagamei de "colaborator cu intentie". Saptamana
trecuta senatorii acceptasera un amendament prin care "se considera drept
colaborator al Securitatii persoana care a dat informatii cu intentie".

Totodata, la initiativa presedintelui Comisiei juridice, Norica Nicolai, s-a
introdus o noua prevedere prin care traficarea sau darea spre publicitate de
catre personalul CNSAS a unor date sau informatii din dosare, sau tentativa
unui asemnea demers, constituie infractiune si se pedepseste cu inchisoare de
la 6 luni la 6 ani.

Mai exact, membrii institutiei nu au voie sa faca publice date sau informatii
din dosar. Mai mult, la initiativa senatorului PSD, Serban Nicolae, se va
pedepsi si "intentia" de a face publice acest gen de informatii.

Tot Serban Nicoale a solicitat reducerea numarului membrilor Colegiului CNSAS
de la 11 la 9, cu mentiunea ca acestia sa fie propusi doar de catre grupurile
parlamentare, nu si de catre Presedintie si Guvern, cum este in prezent.
Amendamentul senatorului PSD a fost insa respins de catre colegii juristi.

Dezbaterile la Comisia juridica pe legea privind accesul la propriul dosar vor
continua in sedinta viitoare.

Lumimita Parvu

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro