Cu fundurile inecate in grasimea pe care numai scaunul confortabil de gipan o
poate dezvolta, cu ceafa ingrosata de celulita, "vanatorii" nu se mai multumesc
cu ursul momit la buncar cu cadavru de cal - ei vor acum sa poata vana
linistiti din orase, probabil de la balconul de viloi cu termopan!

http://www.expres.ro/articole/detalii-articol/822192/Liber-la-vanat-ursi-periculosi/

Ministrul nostru al Mediului, ori speriat de altii (n-am sa uit in VIATA MEA
sintagma "autoritati intimidate", scoasa de unu' de pe la Politie, sau Jandarmi
sau GNM la una din intalnirile cu "ursuletii suparati"!!!) a reusit sa scoata o
bombonica de hotarare prin care se aproba ASASINAREA a 25 (FIX 25! de ce nu 23?
sau 26?) ursi, cica "periculosi"!

Poate va amintiti faza in care o ursoaica cu pui a fost asasinata la Brasov,
pentru ca un betziv fusese omorit de un urs - dupa asasinarea ei, s-a dovedit
ca ursoaica era de fapt nevinovata!

Domnul Korodi, in loc sa sanctioneze drastic ADEVARATII vinovati: pe vanatorii
care invata ursul sa vina la momeala, pe cabanierii imputiti care nu-si duc
gunoaiele de langa cabane, pe primarii care nu vor DE FEL sa amenajeze spatii
civilizate pentru colectarea gunoaielor si un sistem de salubrizare modern si
normal, pe turistii idioti care dau de mancare la ursi - pe CINE sanctioneaza
acest Ministru, cica "al mediului"?

Pe niste ursi amaratzi, care, stresati de drujbisti, vanatori si alte animale
si cu habitatul mereu mai restrans, indraznesc sa coboare spre localitati si
sa-si ia hrana in legea pe care au vazut-o FIX la oameni!!!

Nu-si pune NIMENI problema daca acei ursi sunt intr-adevar "periculosi" - si
CUM anume se evalueaza "gradul de periculozitate" al lor! E clar! sunt
vinovati!

Cu asa "hotariri deshtepte", sa nu ne miram cand ursul care va trebui vanat va
fi adus sub ferestrele din Zambaccian! - ca, din cate l-am vazut eu de cateva
luni incoace, parca si Primul Vanator al Tarii a cam inceput sa aiba celulita -
in plus, tzarcul lui Tziriac poate are nevoie de marfa noua, ca trebuie si
oamenii aia sa aiba de lucru, sa mananca si gura la ei ceva!

Sunt curioasa: se va da o hotarire si sa fie impuscati drujbistii (sau
gateristii) care aseara au luat la bataie echipa de la Realitatea TV (si care,
din cate am inteles, le-au distrus si o parte din echipamente)? Ca, mde...!
ursii cica sunt "periculosi" - dar eu NU am vazut pana acum ursi care sa se
organizeze in structuri mafiote!!!

Daca ursii ar putea vorbi - cam CE credeti voi ca ar comenta ei despre "clauza
de salvgardare pe Justitie si Afaceri Interne"? >:

Codruta

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro