Imi spunea un amic ca numai in Dobrogea, damele au cururile cat 2 scaune !
Cica steatopigia neolitica s-a pastrat acolo mai acatari ca nicaieri si
"soata" ganditorului de la Hamangia se regaseste la fiecare colt al ulitelor
Dobrogene.

Care este legatura intre cururile domnilor si doamnelor si ursii care
bantuie printre blocurile de pe Valea Prahovei ?
Pai statul pe scaun ! :)))
Asa ca mai plimbati ursul ca sa mai slabiti, doamnelor si domnilor.

Dupa mine orice urs care trece in perimetrul construibil al unui oras
trebuie impuscat pe loc.
Daca nu va convine luati-i acasa doamna Nedelcu si faceti-va gradina
zoologica !

Sa ii impuste, dar nu fix 25, ci fix 250 !
Si pe langa ei si vreo 2500 de mistreti, ca s-au saturat taranii si de pe
Valea Prahovei si de pe Valea Doftanei de pagubele ce le au in gradini din
cauza lor.

Nu va convine, luatri-l de manuta pe dl. Lengyel si impuscati oamenii doamna
Nedelcu.
Ca cica si astika sunt prea multi !

From: "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]>

> Cu fundurile inecate in grasimea pe care numai scaunul confortabil de
gipan o poate dezvolta, cu ceafa ingrosata de celulita, "vanatorii" nu se
mai multumesc cu ursul momit la buncar cu cadavru de cal - ei vor acum sa
poata vana linistiti din orase, probabil de la balconul de viloi cu
termopan!

http://www.expres.ro/articole/detalii-articol/822192/Liber-la-vanat-ursi-periculosi/

> Ministrul nostru al Mediului, ori speriat de altii (n-am sa uit in VIATA
MEA sintagma "autoritati intimidate", scoasa de unu' de pe la Politie, sau
Jandarmi sau GNM la una din intalnirile cu "ursuletii suparati"!!!) a reusit
sa scoata o bombonica de hotarare prin care se aproba ASASINAREA a 25 (FIX
25! de ce nu 23? sau 26?) ursi, cica "periculosi"!

> Poate va amintiti faza in care o ursoaica cu pui a fost asasinata la
Brasov, pentru ca un betziv fusese omorit de un urs - dupa asasinarea ei,
s-a dovedit ca ursoaica era de fapt nevinovata!

> Domnul Korodi, in loc sa sanctioneze drastic ADEVARATII vinovati: pe
vanatorii care invata ursul sa vina la momeala, pe cabanierii imputiti care
nu-si duc gunoaiele de langa cabane, pe primarii care nu vor DE FEL sa
amenajeze spatii civilizate pentru colectarea gunoaielor si un sistem de
salubrizare modern si normal, pe turistii idioti care dau de mancare la
ursi - pe CINE sanctioneaza acest Ministru, cica "al mediului"?

> Pe niste ursi amaratzi, care, stresati de drujbisti, vanatori si alte
animale si cu habitatul mereu mai restrans, indraznesc sa coboare spre
localitati si sa-si ia hrana in legea pe care au vazut-o FIX la oameni!!!

> Nu-si pune NIMENI problema daca acei ursi sunt intr-adevar "periculosi" -
si CUM anume se evalueaza "gradul de periculozitate" al lor! E clar! sunt
vinovati!

> Cu asa "hotariri deshtepte", sa nu ne miram cand ursul care va trebui
vanat va fi adus sub ferestrele din Zambaccian! - ca, din cate l-am vazut eu
de cateva luni incoace, parca si Primul Vanator al Tarii a cam inceput sa
aiba celulita - in plus, tzarcul lui Tziriac poate are nevoie de marfa noua,
ca trebuie si oamenii aia sa aiba de lucru, sa mananca si gura la ei ceva!

> Sunt curioasa: se va da o hotarire si sa fie impuscati drujbistii (sau
gateristii) care aseara au luat la bataie echipa de la Realitatea TV (si
care, din cate am inteles, le-au distrus si o parte din echipamente)? Ca,
mde...! ursii cica sunt "periculosi" - dar eu NU am vazut pana acum ursi
care sa se organizeze in structuri mafiote!!!

defrisarilor - detalii cont la www.arin.ro

> Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo!
Groups Links