Codruta

From: Arhitectura

Imi spunea un amic ca numai in Dobrogea, damele au cururile cat 2 scaune !
Cica steatopigia neolitica s-a pastrat acolo mai acatari ca nicaieri si
"soata" ganditorului de la Hamangia se regaseste la fiecare colt al ulitelor
Dobrogene.

Care este legatura intre cururile domnilor si doamnelor si ursii care
bantuie printre blocurile de pe Valea Prahovei ?
Pai statul pe scaun ! :)))
Asa ca mai plimbati ursul ca sa mai slabiti, doamnelor si domnilor.

Dupa mine orice urs care trece in perimetrul construibil al unui oras
trebuie impuscat pe loc.
Daca nu va convine luati-i acasa doamna Nedelcu si faceti-va gradina
zoologica !

Sa ii impuste, dar nu fix 25, ci fix 250 !
Si pe langa ei si vreo 2500 de mistreti, ca s-au saturat taranii si de pe
Valea Prahovei si de pe Valea Doftanei de pagubele ce le au in gradini din
cauza lor.

Nu va convine, luatri-l de manuta pe dl. Lengyel si impuscati oamenii doamna
Nedelcu.
Ca cica si astika sunt prea multi !

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro