Umbland astazi pe Internet dupa niste kestii, iaca, ma impiedic de blogul cuiva
- si, pt. ca toate postarile mi s-au parut interesante, uite ca am ajuns si la
cea pe care am copiat-o mai jos.

Dat fiind ca de la o vreme dau peste ATATEA dovezi de tampenie prin diverse
institutii, nu ma pot abtine sa nu v-o trimit si voua.

Si sa stiti ca mai sunt si altele, pe blog - dar citind despre "discriminare"
nu ma pot abtine sa nu-mi amintesc cum, acum vreo 2 ani, minunata Agentie
pentru Programe Comunitare in Domeniul Educatiei si Formarii Profesionale
(www.anpcdefp.ro) a dat un anunt de concurs pt. angajare in care cerea - CE
credeti???

Cerea nici mai mult nici mai putin decat ca candidatii sa aiba DOMICILIUL IN
BUCURESTI!!! - deci din punctul de vedere al Minunatei Agentii cei din restul
tzarii erau niste gunoaie, ashaaaa... de nebagat in seama!

Imi amintesc ca l-am atentionat atunci pe director pe una dintre aceste liste -
dar NU si-a revizuit atitudinea! in schimb, presupun ca-mi pastreaza niste
"coltzi", pe undevaaa... ;)

Pai, daca EI (care cica "promoveaza egalitatea de sanse") fac asa - la CE sa te
mai astepti de la altii???  >:)

Cititi deci pe blog, acolo si digerati... ããã... comentati >:)

Codruta

http://stoica.hotnews.ro/author/admin/page/2

Dsicutia despre discriminarea la angajare la TVR. Unul dintre cititori,
Dedalus, a spus povestea unei vizite a fiscului la un institut de cercetare la
care era angajat un pitic:

  Mi-amintesc de o poveste cu un pitic: bietul om era angajat la un institut de
cercetare de stat, facea niste calcule pe la contabilitate si primea de-acolo
salariu, fiind scutit de plata impozitului, conform legii si avand certificatul
medical vizat conform legii.

  Buuun.

  Vine controlul (fiscul) si trosc! amenda pentru neplata impozitului pentru
pitic!

  "Bine" zic aia de la institut, "Dar de ce? Ca e bietul om handicapat, cu
certificat?!"

  "Nu!" Zice "organul"- "legea se refera la lucrurile pentru care handicapul il
opreste pe om sa munceasca. in acest caz piticul poate munci, handicapul nu-l
deranjeaza la scris, asa ca fiscal vorbind, nu-i handicapat, si trebe sa
plateasca impozit!"

  Scarpinat in cap general.

  "Bun , dar daca il mutam la carat piese grele, unde nu poate sa munceasca,
fiind pitic, mai plateste impozit?"

  "Acolo nu mai plateste!" zice Fiscul, "ca handicapul il impiedica sa
munceasca!"

  Si-am incalecat pe-o sa si v-am zis cum se vede discriminarea de unii:
invers..

  ---
  "Let me, at least, to know that she'll try
  Then she'll be a true love of mine".

  Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro