Codruta

From: Arhitectura

??????????????
Adevarat sau nu petitia este o prostie !
Adica sa semnez pt. una care se preteaza la asa ceva ca sa creasca in partid?
Pai daca una ca asta ajunge in "functie" la ce o sa se preteze ?
O sa i-o suga lui Bush ca sa isi ia "comisionul" la nu stiu ce rachete de
care nu avem nevoie ?

Una ca asta va vinde si chilotii de pe dvs. fara sa clipeasca !