Codruta

From: Doru Costea

Nu semnez.
Precizez de la bun inceput ca NU accept ideea ca viata intima a cuiva poate
fi "accesata " la modul asta lipsit de scrupule.
Nu semnez insa pt ca in realitate e o lupta fara menajamente , inlauntrul
unei "clase politice" (pfui , se rasuceste Bratianu in mormant) in care
urcusul clientelei feminine se realizeaza -vai -in felul asta,in
garsonierele de partid sau mai nou pe bancheta din fata a mertanului. Nu
vorbesc neaparat de madam Birchall ci de cateva specimene pe care le stiu ..
In concluzie vorba lui nenea Iancu , a se slabi Mitica cu morala madamelor.

Doru C

---
www.nuclearinfo.ro

Al. Cinematografului 2, Bl. H3, Sc. 2, Ap. 27
810271 Braila
tel. 0740.026091