From: "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Tuesday, October 07, 2008 1:16 PM
Subject: Re: [protest-ro] petitie in sprijinul Anei Birchall

> Pai, nu s-a dovedit ca este ea!
>
> Una peste alta, toata povestea mi se pare EXTREM de murdara - tipul de CE
nu apare? Daca aparea si el, era tratat la fel?

> "In functie" nu ajunge, ca probabil nu va fi votata, asta e cu totul
altceva - ce, credeti ca eu (d.ex.) votez cu ea (sau cu oricare din PSD)?
>:)
>
> Eu am semnat pt. ca, practic, aceia din partid s-au purtat ca niste magari
cu ea (ceea ce, de fapt, nici nu ma mira, cand te porti ca un magar cu o
tzara intreaga, de ce nu te-ai purta asa si cu femeile din partidul tau?

defrisarilor - detalii cont la www.arin.ro

> Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo!
Groups Links