In primul rind stiti ca se preteaza la asa ceva?
In al doilea rind de ce sa imi pese mie daca ea sau altcineva face sex normal,
oral, anal sau cum o vrea

Sa presupunem ca este AB. Sexul oral o face incompetenta profesional?
Ii afecteaza judecata?

Sint convins ca AB face sex pentru ca poate. Asta nu cred ca o va determina sa
se culce cu Bush pentru avioane F16.

Este o porcarie sa amesteci viata privata ai cuiva cu cea publica atita timp
cit ele nu interfereaza.
Iar procesele de intentie sint odioase: "Adica sa semnez pt. una care se
preteaza la asa ceva ca sa creasca in partid? Pai daca una ca asta ajunge in
"functie" la ce o sa se preteze?".

Murdar.

Imi aduce aminte de o clasificare curvelor.
Curva mea: se culca numai cu mine.
Curva noastra: se culca toata lumea.
Curva dracului: se culca cu toti numai cu mine nu!

Cred ca unii o considera pe AB a dracului!

ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"

****************
Re: petitie in sprijinul Anei Birchall
Posted by: "Arhitectura" [EMAIL PROTECTED]   apostolu2002
Tue Oct 7, 2008 3:59 am (PDT)
Adevarat sau nu petitia este o prostie !
Adica sa semnez pt. una care se preteaza la asa ceva ca sa creasca in partid
?
Pai daca una ca asta ajunge in "functie" la ce o sa se preteze ?
O sa i-o suga lui Bush ca sa isi ia "comisionul" la nu stiu ce rachete de
care nu avem nevoie ?

Una ca asta va vinde si chilotii de pe dvs. fara sa clipeasca !