----- Original Message -----
From: "Asociatia ARIN" <[EMAIL PROTECTED]>

filmeaz "securistii" intre ei ?

> A, ba da... numai ca filmul este clar trucat! >:

De ce  ? Ca nu-l arata pe el ? :)))
Hai sa fim seriosi, pentru ca, problema este cu totul alta.
NU are nici o importanta daca filmul este real sau nu !!!

Singurele lucruri care conteaza sunt :
1. Cum se elimina un cadidat.
2. Cum este sprijinit un membru al PSD, de partidul lui. (aici ati punctat
f.f.f. bine)
3. Ca "acolo" nu ajungem nici dvs., nici eu, chiar daca am avea suportul
populatiei si banii de campanie, pentru simplul motiv ca voturile le numara
"ei".

Cu stiuma,

> Si, oricum, nu vad relevanta - poate o fi chiar ea (desi ma indoiesc) dar
asta nu inseamna musai ca o facea "ca sa avanseze in partid" - poate o facea
din placere, asta probabil nu o vom afla niciodata. In orice caz, facea ceva
intr-un spatiu "privat" (desi aici as comenta ceva, apropo de trucarea
filmuletului).

> Chestia e ca, in orice caz, aceia din propriul ei partid au lasat-o balta
(in loc sa se solidarizeze) - adica, sa va explic (sper sa ma fac inteleasa
pe scurt, ca n-am prea mult timp): deci astia din partidul ei s-au coalizat
cu o gramada de shmenari (nu mai dau lista cu scandalurile din Parlament, cu
aprobarea anchetelor), persoane care ne-au afectat pe TOTI, cu tzepe si
tunuri samd.! au schimbat legi, au pus presiuni asupra Justitiei samd. - si
asta in probleme care ne afectau PE TOTI!!!

> Uitati-va si Dvs., ce PERSONAJE au pe lista de candidati! Pai, E posibil,
una ca asta???

> In schimb (sa presupunem ca ea era in film) fata aia nu facea nimic rau
nimanui, dimpotriva! il facea sa se simta cat de cat bine (in particular!
adica fara sa afecteze o tzara intreaga) pe unul cu *ula cam bleaga - si
pentru asta Partidul o arunca la gunoi???

> CE a facut "rau"???
>

> Si daca ceea ce a facut (repet: ma indoiesc ca e ea) e "rau" - DE CE tipul
ala nu patzeste nimic? ca parca in film erau doi: ea - dar si EL!!!

putea, chiar as mai semna o data! >:

> Codruta
>

> ---
> www.nuclearinfo.ro
>
> Al. Cinematografului 2, Bl. H3, Sc. 2, Ap. 27
> 810271 Braila
> tel. 0740.026091

> Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo!
Groups Links