From: Arhitectura

> De ce ? Ca nu-l arata pe el ? :)))

Nu, uitati-va cu atentie (trecem peste modul in care s-a facut filmarea, se
vedea clar ca tipul e preocupat sa i se vada profilul femeii, ii tot da parul
la o parte).

Tipul NU sta pe un scaun de masina, oricum ai sta intr-o masina, nu ajungi la
pozitia aia - tipul sta undeva in picioare iar in imagine apar bordul si
scaunele unei masini (nici telefonul sau camera nu aveau cum sa stea pe
bancheta din spate in pozitia in care sa faca filmarea aia, fara sa fie asezate
pe un suport anume).

De ce naiba or fi trucat filmul? Hmmm... in fine...

> Hai sa fim seriosi, pentru ca, problema este cu totul alta.

Aici aveti dreptate.

> NU are nici o importanta daca filmul este real sau nu !!!

Mai mult sau mai putin, as zice ca e interesanta problema, de ce au facut
atatea eforturi - pe de alta parte, un film "trucat" e bun ca proba in justitie
(daca se descopera cine l-a trucat).

> Singurele lucruri care conteaza sunt :
> 1. Cum se elimina un cadidat.

>:))

> 2. Cum este sprijinit un membru al PSD, de partidul lui. (aici ati punctat
> f.f.f. bine)

Pai, depinde de "membru", nu? (ca sa fim on-topic ;))

> 3. Ca "acolo" nu ajungem nici dvs., nici eu, chiar daca am avea suportul
> populatiei si banii de campanie, pentru simplul motiv ca voturile le numara
> "ei".

Corect!

Da' cine naiba vrea sa se bage in cloaca aia? >:))

Eu cred ca si eu si Dvs. putem schimba diverse chestii chiar si FARA sa fim in
vreun partid - ba chiar as zice ca ni se "potriveste" mai bine ;)

Codruta

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro