Codruta

From: Arhitectura

???????????

Cred ca ma confundati.
Nu am timp sa caut p..le. blegi pe internet ! :)))

Iar din cate stiu eu .... "acolo", oamenii se preteaza la orice ca sa avanseze
in ierahia de partid, adica sa ajunga la ciolan.
Curati sunt doar cei neintrati in "paine", pt. simplul motiv ca nu au de unde
fura.

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro