Codruta

From: Arhitectura

1. Discutia era in principiu, eu nefacand referire la AB, dar ca de obicei
2. Oricum din argumentatia dvs. reiese ca scopul scuza mijloacele si ca
sunteti dispus sa va puneti curul la bataie ca sa promovati in PSD.

Penibil.

O vartelnita ? , Un panou solar ceva ? Macar o fundatie mica la Valea
Soarelui ?

From: "Yahoo" [EMAIL PROTECTED]

> In primul rind stiti ca se preteaza la asa ceva?
> In al doilea rind de ce sa imi pese mie daca ea sau altcineva face sex
normal, oral, anal sau cum o vrea

> Sa presupunem ca este AB. Sexul oral o face incompetenta profesional?
> Ii afecteaza judecata?
>
> Sint convins ca AB face sex pentru ca poate. Asta nu cred ca o va
determina sa se culce cu Bush pentru avioane F16.

> Este o porcarie sa amesteci viata privata ai cuiva cu cea publica atita
timp cit ele nu interfereaza.
> Iar procesele de intentie sint odioase: "Adica sa semnez pt. una care se
preteaza la asa ceva ca sa creasca in partid? Pai daca una ca asta ajunge in
"functie" la ce o sa se preteze?".

> Murdar.
>
> Imi aduce aminte de o clasificare curvelor.
> Curva mea: se culca numai cu mine.
> Curva noastra: se culca toata lumea.
> Curva dracului: se culca cu toti numai cu mine nu!
>
> Cred ca unii o considera pe AB a dracului!
>

> ing. Dan-Calin Tocaciu
> Asociatia "Valea Soarelui"

---
www.nuclearinfo.ro

Al. Cinematografului 2, Bl. H3, Sc. 2, Ap. 27
810271 Braila
tel. 0740.026091