Mitomanu tot miciman.

> Adica sa semnez pt. una care se preteaza la asa ceva ca sa creasca in
partid
> ?
> Pai daca una ca asta ajunge in "functie" la ce o sa se preteze ?
> O sa i-o suga lui Bush ca sa isi ia "comisionul" la nu stiu ce rachete de
> care nu avem nevoie ?

Adica la cine faceati referire? La dvs.? La ctivitatea dvs. in partidul Noua
Dreapta? Asa procedati acolo?

Eu nu imi pun curu la bataie, dar pentru al dvs. am ceva potrivit si care stiu
ca va place si pe la gura!
Direct de la Rebenciuc!

In acelasi timp va inteleg revolta, unii fac sex oral, normal sau anal si dvs.
tot cu curva dracului!
Si atunci va intreb frantuzeste? Ce faceti, acolo jos?

Cind se implinesc primii 10 ani de la sarbatorirea celor 10 ani de la ultimul
proiect al dvs.?
2008?

ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"

Re: petitie in sprijinul Anei Birchall
Posted by: "Arhitectura" [EMAIL PROTECTED]   apostolu2002
Thu Oct 9, 2008 1:41 am (PDT)
1. Discutia era in principiu, eu nefacand referire la AB, dar ca de obicei
2. Oricum din argumentatia dvs. reiese ca scopul scuza mijloacele si ca
sunteti dispus sa va puneti curul la bataie ca sa promovati in PSD.

Penibil.

O vartelnita ? , Un panou solar ceva ? Macar o fundatie mica la Valea
Soarelui ?