Va multumesc pentru sfaturile pertinente venite din experienta personala a dvs.
Eu stiam ca psihiatrul v-a prescris 30 de pastile pe zi.

Inseamna ca (!) cazul meu nu este asa grav ca cazul dvs.

Cu deosebita recunostiinta pentru sfaturile venite dintr-o minte atit de
odihnita.

ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"

Re: petitie in sprijinul Anei Birchall
Posted by: "Arhitectura" [EMAIL PROTECTED]   apostolu2002
Fri Oct 10, 2008 1:12 pm (PDT)
Domnule,

Aveti neaparata nevoie de un consult medical specializat in boli psihice.
Pana atunci incercati cu vr'o 10 pastile de Diazepam.