foarte bun
zic sa-l trimite-ti si la Avocatul Poporului. Macar pentru alegerile
viitoare sa eliminam aceasta mizerie
cele bune,

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Remus Cernea" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

>  Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii va discuta in
sedinta
> din 04 noiembrie
> pe tema petitiei nr. 12397/24.09.2008 (care face obiectul dosarului
> 667/2008) privind discriminarea continuta de legea electorala nr.
35/2008.
> [...]
acesta a
> reusit un rezultat net superior fiecaruia dintre ceilalti
competitori, sa
> spunem, la aruncarea discului.
> Acelasi lucru se va putea intampla in alegeri, cand unii candidati
plasati
> pe locul I in colegiile lor, poate la mare distanta de locul doi,
nu vor
> obtine mandatele de parlamentari, in ciuda performantelor lor
electorale
> intrucat legea este injusta si discriminatorie din start.

presa/30-sesizare-privind-o-grav-discriminare-coninut-de-legea-352008-
pentru-alegerea-camerei-deputailor